Form på magen og kjønn

irem

Betatt av forumet
Har hørt om typiske guttemager og jentemager. Men vet ikke hva som stemmer.
Min mage står nokså  rett ut,litt spiss tror jeg. Har ikke nå mye på sidene.
Får så mye kommentarer på at jeg har typisk guttemage. Mange sier at det helt sikkert blir en gutt.
På ultralyden sa de at de var 97% sikker på at det blir ei jente.
Hvordan er magen til dere som vet kjønnet? Hva tror dere?

Jeg har visst også en typisk gutte mage.
Men to ultralyder viser at det garantert er jente

vet ikke hva som stemmer jeg, men har visst "typisk guttemage" i følge diverse slekt[8D]
Her har ikke ett eneste gram (bortsett fra litt vann i beina å fingrene) lagt seg noe annet sted enn på magen, syntes ikke bakfra at jeg er gravid, å samtilige bukser passer ennå. "bare" fått magen[;)]

3 ultralyder sier det er jente.. Også magen ligner en jente mage :)
Men er fortsatt litt skeptisk for at det kan være gutt. Da blir det mye rosa :P

jeg får bestandig høre at jeg har tyyypisk guttemage [:)] Og jeg ser det egentlig selv også! Og her er det gutt i magen!!

Sist var magen høyere og det var jente. Nå er den spissere og det er gutt. Så det stemmer på meg. Ser forskjellen selv.

min mage synes ikke mye bakfra.. men ser man meg i profil er den rund fra siden... men står jo ut... mange som sier det er gutt siden man ikke ser det bakfra.. men tror nok heller det stemmer med formen på magen i profil...
For inni magen er det en tulle (forhåpentligvis)... og ikke no som er spisst her i hvertfall...

Alle som ser meg sier at jeg har typisk guttemage.... men på UL har de ikke sett det (har gjemt seg bak navlestrengen på hovedul og snudde ryggen til på sånn ekstrakontroll). Så vi venter i spenning... (Tror kanskje mest det blir gutt, men om det blir jente blir det ikke noe særlig rosa på hu.... heller litt bl¨ått)

ORIGINAL: *Starwish*

jeg får bestandig høre at jeg har tyyypisk guttemage [:)] Og jeg ser det egentlig selv også! Og her er det gutt i magen!!

signerer den [:D]

Spennende dette[:D] Hva kjennetegner en guttemage og jentemage egentli?
Har handlet mye rosa nå, så blir rosa klær på gutten da ja..
Er veldig usikker selv også nå, nå når jeg får så mange kommentarer på at de tror det er gutt.
Selv om de trodde jente på ultralyden.

ORIGINAL: Cecilie90

vet ikke hva som stemmer jeg, men har visst "typisk guttemage" i følge diverse slekt[8D]
Her har ikke ett eneste gram (bortsett fra litt vann i beina å fingrene) lagt seg noe annet sted enn på magen, syntes ikke bakfra at jeg er gravid, å samtilige bukser passer ennå. "bare" fått magen[;)]

Sign... har ikke fått noe vann jeg da...

ORIGINAL: irem

Spennende dette[:D] Hva kjennetegner en guttemage og jentemage egentli?
Har handlet mye rosa nå, så blir rosa klær på gutten da ja..
Er veldig usikker selv også nå, nå når jeg får så mange kommentarer på at de tror det er gutt.
Selv om de trodde jente på ultralyden.

Er ikke noen guru på området med det jeg har hørt er følgende:

Guttemage: Spissere, sitter ofte lavere(men trenger ikke det altså), og så ser man sjelden bakfra at vedkommende er gravid.

Jentemage: Rundere, sitter ofte høyere(men trenger ikke det), og så er de ofte litt bredere slik at man kan se på vedkommende bakfra at hun er gravid.

Men dette er jo bare sånne "Kjærringutsagn", så er jo ikke sikkert det stemmer [;)] Men på meg gjør det det!

Har det de kaller guttemage og har gutt i magen. Hadde samme med storebror. Kan ikke se at jeg er gravid om man ser meg bakfra. Om det er noe i det med mageform aner jeg ikke. [:-]

Jeg tror det er veldig tilfeldig akkurat det der, stemmer med noen - andre ikke[8D]
Magen min er er (og har alltid vært) veldig lav og spiss og synes ikke bakfra, og det vil si at jeg skal ha gutt, men er nok en liten jente. Mens svigerinnen min har høy, stor rund mage som sees bakfra, dvs at hun skulle hatt jente, men hun skal nok ha en gutt [8D] Ellers har jeg hørt mamma har sakt at hun hadde veldig høy rund mage når hun skulle ha broren min, mens den var mye lavere og spissere når hun skulle ha meg.

Back
Topp