Forlovet

..christine..

Forumet er livet
VIP
Snøfnuggene 2018
Hvor lenge har dere vert forlovet på bryllupsdagen deres?

Vi forlovet oss 23.12.08, så den 22 mai har vi vert forlovet ca 1 år og 5 mnder[:)]

7 mnd [:)]

Han fridde på atlanterhavsveien 5 juli 2009 , så ca 10,5 mnd blir det vel da mellom forlovelse og bryllupet 22 mai[:D]

vi forlovet oss i oktober 08, så det begynner nesten å nærme seg 2 år :-p

Forlova oss Desemder 08 og skal gifte oss januar 11. så 2 år og 1 mnd

Vi har vel vært forlovet siden januar 2009 - på en overraskelsestur til Helsinkiså da har vi vært forlovet i nesten et og et halvt år før vi gifter oss:) Men har aldri kalt han "forloveden min" da...hehe[:)] høres så seriøst ut da plutselig!

Vi har vært forlovet nesten 5 år den dagen vi gifter oss.... Skulle gifte oss egentlig i 2006, da kom Tuva i stedet... Og så i 2008, men da kom Nora....

Vi forlovet oss i mai 2009, og giftre oss august 2010.... så da har vi vært forlova litt over 1 år når vi gifter oss...

10.07.2009 fridde han og vi gifter oss den 28 august 2010 så blir litt over 1 år vi er forlovet før vi gifter oss.

nesten 2 år fra forlovelse til bryllup [:D]

han fridde på bursdagen min <3, jeg var mildt sakt skuffet fram til han fant fram gaven min klokken 10 om kvelden... trodde han hadde glemt meg jeg... :(

og så gikk ned på et kne for å spørre om jeg ville bli hans kone:D

ORIGINAL: ..christine..

Hvor lenge har dere vert forlovet på bryllupsdagen deres?

Vi forlovet oss 23.12.08, så den 22 mai har vi vert forlovet ca 1 år og 5 mnder[:)]

Samme som deg, bare han fridde 25.12.2008

Ca. 4 år når bryllupet er[:D][:)]

Back
Topp