Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
ja da lurer jeg på hvor mange her som er forlovet?å hvilken hånd man egentlig skal ha ringen på??
(er selv forlovet,men jeg og min venninne som også er forlovet,har ringene på forskjellige hender..hva er egentlig rett??)
Men har dere bryllupsringen på samme også da? Eller bruker dere begge ringene, men bare på hver sin hånd?
Hvilken er evnt hvor da?
Jeg er ikke forlovet, så aner ikke.......
Har forloveleses ringen på høyre. Er den som blir gifteringen når vi gifter oss. Men om jeg hadde en forlovelsesring, og skulle hatt en annen som giftering så hadde forlovelsesringen havnet på vesntre hånd og gifteringen på høyre, tror jeg [8D]
Jeg er forlovet og har egentlig forlovelsesringen på høyre, men fordi jeg har tatt av litt etter at vi forlovet oss har jeg ringen på venstre langfinger. Der passer den uten å falle av. Så enten skal jeg ta inn ringen eller så får jeg bare legge på meg igjen (og har absolutt ingen planer om det altså!!)
Tradisjonelt skal man vel ha forlovelsesringen på høyre...Det har jeg. Amerikansk tradisjon er å erstatte høyre ringfinger med giftering når man er gift og da sette forlovelsesringen på venstre.
Jeg var eitrende forbanna på sambo så jeg skulle kaste den PÅ ham, bomma og traff en eller annen plass på gressplenen langs 109 veien på rolvsøy [:@] Fant den aldri igjen... [:(]
Jeg spurte gullsmeden da vi kjøpte ringene våre, og iflg henne er det ingen fast "regel" i Norge, faktisk...
Så vi har/hadde ringen på forskjellig hånd, faktisk [8D] Vi har brukt forlovelsesringene som gifteringer og vi da..
Så jeg har min på høyre, han har sin på venstre.. Og grunnen? Rett og slett fordi vi syntes det var romlemantisk at ringene våre møtes når vi holder hender (vi holder alltid med min høyre og hans venstre..) [:D] (Også passa det best med min sølvklokke som var på venstre, og hans gullklokke som han har på venstre[8D])
Jeg har min på venstre. Bytta over fra høyre da vi gifta oss siden jeg fikk ny giftering og den er på høyre hånd. Ellers synes jeg det er fint å ha begge ringer på samme finger, men da må de passe litt bedre sammen enn mine gjør.
(Visste ikke helt hva jeg skulle stemme, så stemte ikke)