Forlovet ♡

Gratulerer! Vil du fortelle "historien"? :-)

Gratulerer så kjempemasse! Hurra for dere :D:smiley-bounce016:love017

Gratulerer! Vil du fortelle "historien"? :-)
Tusen takk :-D

Ikke så mye å fortelle egentlig :-P
Var litt før jul at samboer ville så gjerne at jeg skulle bli med å "prøve" en gave. Og jeg lurte så klart på hvorfor, så etter en stund fortalte han at han så gjerne ville at vi skulle forlove oss, men at jeg selv skulle få velge ring osv..
Kanskje ikke så veldig romantisk, men jeg ble allikevel veldig rørt ♡
Blir ikke bryllup med det første, prioriterer barnedåp ol nå :-)
Men lykkelige er vi uansett :-D ♡♡♡

Gratulerer så mye :) <3

Tusen takk :-D

Ikke så mye å fortelle egentlig :-P
Var litt før jul at samboer ville så gjerne at jeg skulle bli med å "prøve" en gave. Og jeg lurte så klart på hvorfor, så etter en stund fortalte han at han så gjerne ville at vi skulle forlove oss, men at jeg selv skulle få velge ring osv..
Kanskje ikke så veldig romantisk, men jeg ble allikevel veldig rørt ♡
Blir ikke bryllup med det første, prioriterer barnedåp ol nå :-)
Men lykkelige er vi uansett :-D ♡♡♡

Her blir det dåp og bryllup sammenslått i juli :-P hehe.

Vi hadde akkurat satt dato 1-2 måneder før vi fant ut vi var gravide. Vi valgte å ikke avlyse og håper det går bra med 2-3 måneders baby der :-P fant ut å gjøre det litt enklere ved at vi tar begge deler på likt vertfall. Så blir det ikke 2 ting å planlegge sånn tett ilag :-)

Sitter her med litt skrekkblanda fryd. Håper ikke vi har tatt oss vann over hodet med dette.

Vi hadde akkurat satt dato 1-2 måneder før vi fant ut vi var gravide. Vi valgte å ikke avlyse og håper det går bra med 2-3 måneders baby der :-P fant ut å gjøre det litt enklere ved at vi tar begge deler på likt vertfall. Så blir det ikke 2 ting å planlegge sånn tett ilag :-)

Sitter her med litt skrekkblanda fryd. Håper ikke vi har tatt oss vann over hodet med dette.[/QUOT

det går nok bra ;)
mammsen min gjorde det for nånn år sia.. var kjempefint og koselig :D

Sitter her med litt skrekkblanda fryd. Håper ikke vi har tatt oss vann over hodet med dette.
Det kommer nok til å gå veldig bra ;-)
Mine foreldre gjorde det med meg, og etter bildene og dømme ble det kjempe fint og koselig :-)

Back
Topp