er forlover for en venninnen.. har arrangert utdrikningslag og slik som ble veldig vellykkt.
men jeg lurer på va er mine oppgaver på bryllupsdagen? kjenner jeg gruer meg noe vanvittig til denne dagen først og fremst fordi jeg vil være høygravid og formen er ikk på topp for å si det slik,, men det får jg ingen forståelse for av brud,. så hv er mine oppgaver denne dagen? alt i detalj takk fra de som har erfaring? :)
men jeg lurer på va er mine oppgaver på bryllupsdagen? kjenner jeg gruer meg noe vanvittig til denne dagen først og fremst fordi jeg vil være høygravid og formen er ikk på topp for å si det slik,, men det får jg ingen forståelse for av brud,. så hv er mine oppgaver denne dagen? alt i detalj takk fra de som har erfaring? :)