forlover

Mrs b

Forumet er livet
VIP
Noen som har vert/skal være det?dere som skal ha det,hva forventer dere av en forlover?foregår det mye i hemmelighet eller burde jeg si hva som kommer[:D]

kjenner jeg ble litt små nervøs nå som jeg skal være forlover....men veldig glad[:)]gleder meg masse til utdrikningslaget.

tar gjerne i mot alle tips ang det å være forlover...fek gir man en ekstra gave til bare bruden ol[8|]talen,skal den rettes mot bruden evt mitt forhold til henne[8|]eller til dem som et par.mange spørsmål som surrer nå....er jo tross alt en veldig viktig dag for bruden[:)]

Min forlover sier INGENTING! jeg er sinnsykt nyskjerrig

ORIGINAL: LinnSB*

Min forlover sier INGENTING! jeg er sinnsykt nyskjerrig
Signere på den æ...

Jeg var forlover for ei venninne for et par år siden.
Lagde et heidundrandedes utdrikningslag for henne, hjalp henne med masse praktisk i planleggingen, pynting, kakebaking, var med til frisøren både på prøvetime og på selve dagen, laget album til henne med hilsner fra alle jentene fra utdrikningslaget, holdt tale osv osv osv. Var MASSE jobb og veldig moro. [:)] En ære å bli valgt!

ORIGINAL: Apple

ORIGINAL: Trin

Jeg var forlover for ei venninne for et par år siden.
Lagde et heidundrandedes utdrikningslag for henne, hjalp henne med masse praktisk i planleggingen, pynting, kakebaking, var med til frisøren både på prøvetime og på selve dagen, laget album til henne med hilsner fra alle jentene fra utdrikningslaget, holdt tale osv osv osv. Var MASSE jobb og veldig moro. [:)] En ære å bli valgt!

Hvis jeg skulle ha giftet meg på nytt, hadde jeg spurt deg om å være forlover! Høres ut som om du gjorde en kjempebra jobb! [:)]

Haha - takk! [:D][:D] Du får sende meg en pm hvis det skulle bli aktuelt da vettu!
Grattis med spirene forresten... Vi var jo litt på før svangerskapet sammen, husker deg godt [:)]

Back
Topp