Forlover..

Da jeg var forlover (for 12 år siden), kjøpte også bruden kjole sammen med sin familie. Det har jeg ikke tenkt over at var rart en eneste gang :) Noen gjør ting slik, andre sånn :)

Kanskje du syns det var litt skuffende og rart fordi du forventet å få være med, men så ble det ikke slik du hadde tenkt? Det er jo ofte slik når man reagerer med skuffelse, at andre bryter forventningene vi har til dem :)

For poenget er vel egentlig bare det at hun burde spurt deg! Og involvert deg mer, fordi det er natuelig ovenfor en forlover!
Synes egentlig det var merkelig og litt kaldt gjort.

Vet ikke helt hvor mange ganger jeg må si det- jeg er verken skuffet eller noe- jeg bare synes det er merkelig. I vår omgangskrets så har alltid forlover vært med, og NÅR HUN SA at hun VELDIG gjerne ville ha meg med når hun skulle ut å prøve kjoler så synes jeg det er rart at hun ikke spørr om jeg vil være med. Når hun i utgangspunktet spurte om jeg HADDE LYST TIL Å VÆRE MED!

Vet ikke helt hvor mange ganger jeg må si det- jeg er verken skuffet eller noe- jeg bare synes det er merkelig. I vår omgangskrets så har alltid forlover vært med, og NÅR HUN SA at hun VELDIG gjerne ville ha meg med når hun skulle ut å prøve kjoler så synes jeg det er rart at hun ikke spørr om jeg vil være med. Når hun i utgangspunktet spurte om jeg HADDE LYST TIL Å VÆRE MED!
Jeg skjønner hva du mener iallfall :P

Back
Topp