Forlover..

Konduktørfrua

Forelsket i forumet
Jeg har vært så heldig at min kommende svigerinne har valgt meg som forlover- og det er hyggelig det men... Jeg ble lovet at jeg skulle få være med når hun skulle ut å prøve brudekjoler, og idag har hun vært å prøvd kjoler- jeg derimot hørte ingenting om dette. Noe jeg synes er litt merkelig? Er det bare meg eller er det litt rart? Når jeg konfronterte henne med dette så sa hun bare "jammen du kan bli i morgen" Ehh.. Litt sent varsel med tanke på lillegutt og mannen jobber.. Føler det er litt dumt å reagere på dette- men samtidig føler jeg litt på hvorfor valgte hun meg da- når jeg ikke ble informert? Er det jeg som er helt på bærtur? Argh..

Ja det syns jeg var litt rart. Dro hun alene eller med noen andre?

Hun dro med moren og bestemoren. Hun har ikke så mange venner- så hun er mest knyttet til familien sin. Jeg husker når jeg giftet meg så hadde jeg med meg min forlover. Først så trodde jeg hun bare hadde tenkt på kjolen og prøvd den. Men hun skulle kjøpe den.. Hun kunne komme opp så jeg kunne få se på den.. Altså det er ikke for at jeg skal være vanskelig, men hallo!? Hva skjer lissom..

Hun dro med moren og bestemoren. Hun har ikke så mange venner- så hun er mest knyttet til familien sin. Jeg husker når jeg giftet meg så hadde jeg med meg min forlover. Først så trodde jeg hun bare hadde tenkt på kjolen og prøvd den. Men hun skulle kjøpe den.. Hun kunne komme opp så jeg kunne få se på den.. Altså det er ikke for at jeg skal være vanskelig, men hallo!? Hva skjer lissom..
Syns det er litt hyggelig å involvere forloveren i sånne ting da... Nå kjøpte jeg kjolen min over nettet da så ble ikke noe av her. Men hadde absolutt hatt med forlover hvis jeg hadde kjøpt den i butikk

Jeg er vant med at forlover er med og ser på kjole sålenge det passer. Så synes det er rart at hun ihverfall ikke spurte deg.

Syns det er litt hyggelig å involvere forloveren i sånne ting da... Nå kjøpte jeg kjolen min over nettet da så ble ikke noe av her. Men hadde absolutt hatt med forlover hvis jeg hadde kjøpt den i butikk

Tenker jeg også.. Kjenner henne ikke så godt- så hadde vært hyggelig å bli litt bedre kjent.. De skal tross alt gifte seg i Mai, dette bryllupet fikk jeg vite om forrige mnd.. :-/

Tenker jeg også.. Kjenner henne ikke så godt- så hadde vært hyggelig å bli litt bedre kjent.. De skal tross alt gifte seg i Mai, dette bryllupet fikk jeg vite om forrige mnd.. :-/
Høres ut som hun tok med seg de som var hennes nærmeste. Og at dere ikke kjenner hverandre godt nok og er ikke nære nok, men at du er forlover fordi hun ikke har noen andre.

Høres ut som hun tok med seg de som var hennes nærmeste. Og at dere ikke kjenner hverandre godt nok og er ikke nære nok, men at du er forlover fordi hun ikke har noen andre.
Men selv om hun velger henne som forlover fordi hun ikke har noen andre, så tenker jeg allikevel det faktisk er normal høflighet å be henne med på sånne ting... Ikke bare være forlover for å signere på et papir liksom.

Joda, det er greit nok det! Men da burde hun i utgangspunktet IKKE sagt at hun ville ha meg med. For det var slik jeg tolket det! At hun ville ha meg med på div. Ting. Selv mener jeg at som forlover så hadde det vært hyggelig å bli med. Dette blir liksom litt sånn jeg god nok som forlover å ikke noe annet! Så skal man vri på alt så ser jeg da heller ikke helt poenget med å være forlover. Men det er meg da!

Men selv om hun velger henne som forlover fordi hun ikke har noen andre, så tenker jeg allikevel det faktisk er normal høflighet å be henne med på sånne ting... Ikke bare være forlover for å signere på et papir liksom.

Sånn føler jeg det også! God nok kun for signering av papirer! Da kunne hun like greit valgt noen andre..

Skjønner at du er skuffet. Det ville vært et høydepunkt for meg hvis jeg skulle vært forlover. Hadde uansett ikke giddet å lage noe mer ut av det, men hadde definitivt kjent på skuffelsen.

Er ikke sånn veldig skuffet- men da synes jeg det er rart å velge meg som forlover! Poenget jeg ville frem til er mer om noen syntes det var litt rart. Jeg lar det ligge, for det har i utgangspunktet ingen betydning- men ville bare vite hva andre mente.

Jeg så på kjole og kjøpte kjole uten forlover, men var en spontan ting når jeg og min familie var på tur så var det salg og likte kjolen så da kjøpte jeg der og da siden dette ikke var i Norge, men forlover viste ikke noe før etterpå...

Så kan være tilfeldighet eller hun ikke viste det betydde noe for deg?

Som jeg opplever det med venninner og bekjente, så virker det som at mange drar sammen med mødre og bestemødre for tiden. Har ganske mange rundt oss som har gifta seg de siste 2 årene og mindretallet har hatt med seg forloveren når de prøvde kjole. Så virker som en ny "trend".

Det er ikke sikkert dere har samme syn på dette med forlover og bryllup generelt?:-) Kanskje trodde hun ikke det var så nøye. Hvis dere ikke kjenner hverandre så godt så kan det jo være dere er litt forskjellig. :-)

Jeg hadde nok ikke blitt skuffet. Regner med hun fant en kjole og hadde med de hun følte seg tryggest på. Det ville vært godt nok for meg :-)

Det er jeg enig i. Har man ingen andre får man ta godt vare på de man har/får. Men når det ble slik tenker at jeg hadde insett at det var grunnen til valget og at det ikke lå noe koselig bak og derfor ikke ville forventet så mye mer framover. Og om det er slik hadde jeg nok bare forpliktet meg til å underskrive papirer også.

Jeg er verken skuffet eller tar der ille opp, jeg synes det bare var litt rart- spesielt som nevnt tidligere at hun sa hun ville ha meg med. Derfor jeg reagerer. Selvfølgelig skjønner jeg godt at hun heller tar med seg de hun er nærmest- for det er de hun også føler seg tryggest hos. Men hvorfor da velge meg som forlover? Hvis jeg faktisk ikke skal få lov til å bli med på ting.

Men for all del- hun velger selv! Men trodde jeg skulle få være en del av det- og jeg ville definitivt IKKE sagt det ene og gjort det andre.

Back
Topp