89modellen
Betatt av forumet
....Tviler på at det hjelper å dytte på tråden hundre ganger! Bedre å bare la den være så den forsvinner nedover på siden![]()
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
....Tviler på at det hjelper å dytte på tråden hundre ganger! Bedre å bare la den være så den forsvinner nedover på siden![]()
Jeg prøver febrilsk å finne ut hvordan jeg redigerer etter denne personens ønske, ellers får jeg vel enda mer trøbbel..
Okei, jeg bruker forumet for råd og sånn er det bare....
Ja, du har ja?
Ja, men jeg tenker bare at her kjenner ingen meg, og da er det lov å spør...
Ja, men jeg tenker bare at her kjenner ingen meg, og da er det lov å spør...
Nå er jo hodet hennes innstilt på alt det hetset jeg har fått og ikke alle kommentarene over... Du kunne ikke kommentert at du forstår meg også og at jeg febrilsk både prøver å slette tråd og legge ting dødt lenge før slik det er nå?
Ja, men er synd. Har brukt så mye tid med henne siste årene...
Angrer litt på det nå :/
Egentlig ikke. Bare hele situasjonen som preger meg. Forstår det ikke. Virker jo veldig manipulerende. Og når jeg skriver meldinger og sier at jeg tenker veldig på det så kan hun jo svare...
Er ingen som kan bestemme det da, om forlover en sier nei får hun droppe oppgaven, beklager altså.... Og jeg har ikke skrevet noe stygt til noen her, beklager så mye om det oppfattes slik.
Er ingen som kan bestemme det da, om forlover en sier nei får hun droppe oppgaven, beklager altså.... Og jeg har ikke skrevet noe stygt til noen her, beklager så mye om det oppfattes slik.
....Nei, der er kanskje forskjellen på meg og deg -jeg setter vennene mine veldig høyt. Jeg bryr meg om at vennene mine skal ha det bra, at mine bestevenner skal være en del av noe stort for meg er en selvfølge for meg. Og jeg TVILER på at om du hadde spurt, så hadde hun sagt nei! Det handler om å gjøre stas på. Det handler om å gjøre ting litt ordentlig så hun føler hun fortsatt er en del av det, og vise venninnen din at du fortsatt ønsker henne.
Men for all del, du får fortsette å gjøre ting på din måte. Men tenk litt over hva det gjorde deg i denne situasjonen. Så vidt jeg forstår så har du mistet en venn som betydde så mye for deg at hun var sin forlover. Innimellom lønner deg seg å ta imot råd. Bare innimellom.
....De to øverste innleggene av deg vil jeg absolutt kategorisere som ufine. Men var sikkert ikke ment sånn![]()
Fint at du antar ting om meg da.
Jeg sa det på en ordentlig måte og om du ikke tror meg er det ikke litt problem. Jeg sa hun hadde samme rolle bare at jeg ønsket en til ! Så ikke bare annet.
Ønsker bare å kommentere en bitteliten sak her:
Hun har jo skrevet nå flere ganger at hun ønsker å slette/redigere innleggene for å rette opp i dette.
Da ser jeg ikke helt poenget med å quote enda flere innlegg som hun da ikke får mulighet til å slette. Da er dere jo, etter min mening, med på å gjøre situasjonen hakket verre for begge to.
Det har hun skrevet ja, men så fortsetter hun også å quote meg, så da svarer jeg - selvfølgelig.