Forlovelsesringer ..

AilOn

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Vi som prøver :)
Smånissene 2022
❄️ Januargull 2023 ❄️
Er det teit og ha dem i sølv ? Burde man koste på rævva hvitt gull da ?

absolutt ikke teit, men jeg ville sikkert ikke hatt det selv. men jeg er sånn at jeg ikke vil ha laminat fordi jeg VET det ikke er ekte tre.. uansett hvor ekte det ser ut. haha. kjipern. men altså, dette kommer jo litt an på økonomi også. skulle vi forlovet oss i trange tider så hadde jeg sikkert ikke nølt. hadde tatt den i sølv og heller kostet på oss gull i gifteringene. vi hadde aldri forlovelsesringer, men brukte samme til forlovelse og bryllup:)

Gull er mer holdbart da [;)]
Men man ser jo ikke forskjell ... [:)]

har ring i hvitt gull, den ser jo ut som sølv i grunn. Jeg mener at sølv er like godt som gull jeg asså... ikke blitt fornerma om han ga meg sølv [:D]

Neii, vi har ikke råd til og bruke masse masse på ringer.. Også har jeg jo så lyst på ringer snart.. hehe..
Måtte bare høre at jeg ikke var heelt bak mål med sølvringer. :p

absoluitt ikke bak mål:) viktigste er at dere gjør det som er riktig for dere! det er bare metall når alt kommer til alt!:)

ORIGINAL: LilleLavendel

absoluitt ikke bak mål:) viktigste er at dere gjør det som er riktig for dere! det er bare metall når alt kommer til alt!:)

Jeg har sakt at for min del kunne han bare knyti en tråd rundt fingeren min, men det har han ikke lyst til.. Hihi ..

LeonoraD .- vi kommer nåkk til og ha forskjellige ringer. :)

Back
Topp