Forlovelse...

sånja

Gift med forumet
Ei venninne av meg ble fridd til i helga. Ho har vært sammen med typen i ca.1 år og de venter barn sammen...

Jeg har vært sammen med mannen i 9 år, har snart 2 barn da, men ingen ring...[:'(][8D] TREIGING!!!![8D][8D]
Jeg har flere andre venninner med like trege menn... Bygdefanter vi har funnet oss...[8D]

Tull å syte om sånt! Få fingern ut å fri selv hvis du har så lyst å forlove deg[>:][>:][>:][8D][;)][:D]

ORIGINAL: Vand

Tull å syte om sånt! Få fingern ut å fri selv hvis du har så lyst å forlove deg[>:][>:][>:][8D][;)][:D]

Nei, det gjør jeg bare ikke....[8D][8D] Vet han hadde sagt ja, men det blir bare feil...[8D]

ORIGINAL: sånja

Nei, det gjør jeg bare ikke....[8D][8D] Vet han hadde sagt ja, men det blir bare feil...[8D]

Så ikke syt da! [>:]

Bare tull at det er mennene som skal fri, har vi ikke kommet lenger i likestillingen enn som så!?? [>:]

Nesten så jeg blir irritert over at han fridde til meg, hadde vært KNALL å få planlegge ett frieri! [:D] Og da får man det jo akkurat som man vil! [8D]

Så ikke syt da! [>:]

Bare tull at det er mennene som skal fri, har vi ikke kommet lenger i likestillingen enn som så!?? [>:]

Nesten så jeg blir irritert over at han fridde til meg, hadde vært KNALL å få planlegge ett frieri! [:D] Og da får man det jo akkurat som man vil! [8D]

Hehe.. Jeg har ikke noe imot at damene frir, men for meg blir det bare rart. Kan ikke helt forklare det...[8D][;)]
Kanskje vi bare blir enige om bryllup til slutt...??
Men irriterer meg når venninner endelig får seg kjærester så frir de i ett sett liksom...[;)] Men kjekt for de da...

Nånei, du slipper ikke så lett unna! [;)]

Nå må vi overtale deg til å fri!!!!!!!!!! *vand på krigsstien* [:D]

ORIGINAL: Mamma til Jonas.

Skjønner deg godt jeg, samme her (vi har "bare" vært sammen i 7 år da)

Synes heller ikke noe om å fri, hadde aldri gjort det selv. Er så gammeldags der at jeg mener det er mannen sin jobb, han vet jo jeg vil gifte meg, så hvis han vil så er jo det bare å gjør det[8D]

Samme situasjon vi da....[8D][;)]
Får vel bare smøøre meg med tålmodighet og håpe vi blir gift en gang...[8D]

*rister på hodet og skjønner meg ikke på kvinner*

hahaha du er ikke alene.. vært sammen snart i 10 år og han sa han skulle gifte seg når han fikk fullt ryggmerke.. også sa han at han skulle gifte seg før han fikk barn.. men neeei dah...[;)] for meg er ikke det så velidg viktig.. hadde bare blitt på et kontor uansett(mitt ønske)[;)]

Haha... Om han ikke har fridd eller vi ikke er gift før vi er 30 så skal jeg fri til han!!![:D] OK??[8D]

Skjønner deg godt jeg, samme her (vi har "bare" vært sammen i 7 år da)

Synes heller ikke noe om å fri, hadde aldri gjort det selv. Er så gammeldags der at jeg mener det er mannen sin jobb, han vet jo jeg vil gifte meg, så hvis han vil så er jo det bare å gjør det[8D]

Samme situasjon vi da....[8D][;)]
Får vel bare smøøre meg med tålmodighet og håpe vi blir gift en gang...[8D]

Ja, ka annet kan vi gjøre..
Har planene klare jeg[8D], venter bare på frieriet.
Håper bare jeg ikke får grå hår før d skjer[:(]

HVA ANNET DERE KAN GJØRE???? FRI SELV!!!! [>:][8D][:D]

Haha... Om han ikke har fridd eller vi ikke er gift før vi er 30 så skal jeg fri til han!!![:D] OK??[8D]

Og når er dere 30??

Jeg tror faktisk at den evntyrfantasien hos kvinner fortsatt er for sterk Vand[8D]. Spesielt tradisjonsrike mennesker. Jeg har full forståelse for at det blir feil for noen kvinner å fri til sine menn - selv hadde jeg nok fint klart å fri.

Men vi ble enige om bryllup sånn utav ingenting i rulletrappen på et shopping senter i Malaysia så vi er ikke akkurat de mest tradisjonsrike[8D]

Og når er dere 30??

Om 3 år!!![:)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Jeg tror faktisk at den evntyrfantasien hos kvinner fortsatt er for sterk Vand[8D]. Spesielt tradisjonsrike mennesker. Jeg har full forståelse for at det blir feil for noen kvinner å fri til sine menn - selv hadde jeg nok fint klart å fri.

Men vi ble enige om bryllup sånn utav ingenting i rulletrappen på et shopping senter i Malaysia så vi er ikke akkurat de mest tradisjonsrike[8D]

Akkurat noe sånt hadde vært noe for meg altså!!!![:D][:D][;)]

Back
Topp