Forlovelse i julen

ORIGINAL: copyright

Nei, jeg tenker at de sikkert har tenkt på det lenge, men ventet til den datoen for å gjøre dagen mer spesiell.

ORIGINAL: Trønderpia * SAS *

ORIGINAL: toneany

Nei, jeg tenker at de sikkert har tenkt på det lenge, men ventet til den datoen for å gjøre dagen mer spesiell.

Mhm, det er det jeg også tenker.

tenk deg å få "hånden" av din kjære på julaften, finne ringene i romjula og sette de på nyttårsaften! Sukk[:)]

Det hørtes koslig ut snuppa[;)] Synes iallefall jeg. [:D]

vi forlovet oss på julaften i år.

men det var ikke noe frieri.
vi hadde på forhånd kjøpt ringene sammen,og pakket inn og la pakken under treet.

Veldig koselig[:D]

Vi forlovet oss på julaften for 9 år siden, men det var noe vi begge var blitt enig om. (han fridde ikke), og ringene var jo for forlovelsen, så kjøpte gaver til hverandre uten om.

Vi forlovet oss på julaften, og mannen mente han ville gjøre datoen enkel å huske og  fordi han visste at jeg ønsket meg det og han følte seg klar for det. Det var 5 år siden vi forlovet oss på julaften.

Vi forlovet oss på julaften for 2 år siden :)

Back
Topp