Forlovelse i julen

*tine*

Gift med forumet
Er det bare jeg som tenker at en forlovelse på julaften kommer ut av at kjæresten/samboeren føler de ikke finner en "bra nok" julegave til sin kjære?

(ikke meningen å tråkken noen nyforlovede på tærne men jeg lurer litt da på erfaringen knyttet til slike frieri)

Nei, jeg tenker at de sikkert har tenkt på det lenge, men ventet til den datoen for å gjøre dagen mer spesiell.

ORIGINAL: copyright

Nei, jeg tenker at de sikkert har tenkt på det lenge, men ventet til den datoen for å gjøre dagen mer spesiell.

Mhm, det er det jeg også tenker.

ORIGINAL: toneany

Samme her. Hadde blitt utrolig glad for å bli fridd til på julaften jeg!

ORIGINAL: Stinius

Samme her. Hadde blitt utrolig glad for å bli fridd til på julaften jeg!

sånn tenker jeg også, og så er det sikkert lett for gutta med teflonhjerne å huske den datoen for jubileum senere hehe

Tenker ikke akkurat det. Men ville ikke forlovet meg på julaften (hadde ikke sagt nei om jeg fikk spørsmålet da!), men ville helst hatt "min egen" dag[:)]

vi er forlovet nyttårsaften. å ser ikke på det som noe annet en vår dag, fram til vi gifter oss...

hehe jeg og x forlovet oss på julaften,men jeg fikk gave på kvelden.

Ringen fikk jeg natt til julaften,etter at jeg hadde lagt meg.
Da kom han og fridde med ring,vin og roser:)

Nei da er det bare meg da, og godt er det [;)]

tenk deg å få "hånden" av din kjære på julaften, finne ringene i romjula og sette de på nyttårsaften! Sukk[:)]

Sikkert fordi mannen skal huske datoen for forlovelsen hehehe.

Haha, tviler på det handler om at han ikke kommer på bedre gave![:-][:D]
Forlovelse er jo ikke bare- bare.. utsolgt for brødbakemaskin, så da ble det forlovelse i stedenfor?
Håper og tror at det er noe folk tenker litt mer gjennom enn som så![8D]

Julen er jo tiden for familie, kos og romantikk.
Perfekt tid for frieri og forlovelse etter mitt syn.

jeg forlovet meg på julaften 2006 for da var det 1 år siden min mor døde, og jeg ville snu den dagen til noe fint[:)], isteden for og bare tenke på at nå er det så lenge siden mamma døde..[:(]

Jeg også tenker det[:)]

hmm nei trur ikke det min mann e rimelig flink å finne gava til mæ. han har tænkt på det længe å han å min pappa har kjøpt ringa, å han gjor det på julaften for da va familien samla å det passa vel fint for han:) tvile nåkk på at det va fordi han ikke viste kordan str æ hadde i bh. eller for at han ikke fant nåkka anna:P

syns det va fint å bli fridd til på julaften. å det va jo en gave til han sjøl åsså som åsså blei en gave fra pappa til oss:)

vi forlovet oss på julaften, fikk ringen på mårran, og en vanlig gave på kvelden, så hvert år er julaften litt mer spesiell...

Back
Topp