Forliggendemorkake

Fruguri

Andre møte med forumet
Flere som har forliggendemorkake? Har dere opplevd blødninger og evt hvor mye før dere ringt til legevakt eller føden?

Jeg hard det, men ikke hatt blødninger. Er det større sannsynlighet for å få det med foranliggende morkake? Jordmor nevnte ikke noe om noe slikt til oss på oul :)

Er den foran åpningen? Min er på fremre livmorvegg, men ikke foran åpningen. Opplevd kraftig blødning en gang, men siden det var etter samleie så sa jordmor bare at det gikk fint og ikke var alvorlig. Og det gjorde det jo :-) men er du usikker så ringer du føden, det sa jordmor til meg. Bedre med en samtale for mye enn en for lite :-)

Jeg blødde forøvrig kjempe mye, så derfor ringte jeg jordmor. Måtte bruke bind.

Jeg har også, men ligger ganske høyt oppe. Og ikke hatt noen blødninger :)

Jeg hadde blødning og ringte med en gang :) jordmor sa at det var vanlig, og at det kom av at morkaken nå gikk forbi åpningen mener jeg :) på kontrollen sa hun også at det kunne komme flere ganger og at jeg skulle ta kontakt dersom jeg fikk blødning! Jeg har ingen terskel for å ta kontakt dersom det skulle oppstå.. ikke fordi jeg tror det er farlig, men for å slippe bekymringer :)

Jeg har, men kun ut mot magen. Heldigvis ikke opplevd noe blødning. Begynner endelig å kjenne mye tegn til liv, det er betryggende. Ellers har jeg kun kjent små "spark" ned mot skambeinet..

Back
Topp