Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er jeg 27 fulle uker, skal tilbake i uke 28 på innvendig ultralyd. Dersom den ikke har flyttet seg til det, planlegger de keisersnitt i uke 36. Samme med deg?Hvor langt er du på vei nå? Jeg fikk også den beskjeden på OUL i uke 18, og skal på ny kontroll når jeg er 29+0, og da regnet jordmor med at den hadde flyttet seg (dog ligger min kun bare inntil mormunnen, marginalis-plassering). Beskjedene jeg har fått er ihvertfall at de pleier å ha flyttet seg ved "ca 30 fullgåtte uker", og regner med at de sjekker om igjen hvis den ikke har det?
Nå er jeg 27 fulle uker, skal tilbake i uke 28 på innvendig ultralyd. Dersom den ikke har flyttet seg til det, planlegger de keisersnitt i uke 36. Samme med deg?
Åh så gode nyheterJeg var på ultralyd i dag, de tok innvendig ul og morkaken hadde flyttet seg, så jeg får føde vaginalt![]()
Satser på de har en plan.Dersom den ikke har flyttet seg, fikk jeg hvertfall beskjed om at KS skjer i uke 36.
Blir spennende å se om den har flyttet seg. Håper det samme som deg, vil helst føde vaginalt
Masse lykke til - til deg også!![]()
Åååh så bra! Hvilken kontroll var du på? Innvendig eller utvendig ul?Var på kontroll på mandag, og morkaka hadde flyttet seg godt unna herOg mini har snudd seg med hodet ned allerede også, så det var veldig kjekt, ingen grunn til å tenke noe planlagt KS ihvertfall
![]()
Åååh så bra! Hvilken kontroll var du på? Innvendig eller utvendig ul?