Mandarinpiken
Forelsket i forumet
Er det flere som har fått påvist forliggende morkake her? Altså, der morkaken ligger helt eller delvis over indre mormunn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun sa ikke det?I dag fikk det sammen beskjed
Jeg vurderer å ta en ekstra ultralyd privat de neste ukene.Jeg vet ikke hvis det er nødvendig men jeg følte veldig rart med jordmor i Ulleval. Hun skjekket bare 10 min babyen (sånn det var ikke med første baby 6år siden) og generalt hun var veldig rask , direkt og sur. Når jeg spurte hva betyr det, hun spurte tilbake meg "Hva betyr det? tenkte litt selv" og jeg svaret "keisersnitt?", "Ja det er den eneste måte for å redde barnet ditt". Jeg ble skjokkert fra hele opplevelsen.
Det var ufint syns jeg. Tror jeg hadde slått henne ned da jeg.Japp![]()
Ja jeg vetDet var ufint syns jeg. Tror jeg hadde slått henne ned da jeg.
Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen![]()
Var ul var på nesten 30 min. Mens ned Herman var det om å gjøre å bli ferdig fortest mulig virket det som. Følte meg mer ivaretatt denne gangen.Ja jeg vetNå tenker jeg på det og jeg blir så sint. Men skulle ultralyd bli så kort? Har de byttet rutiner? Jeg husker at vi hadde over 20 min med første baby.
UllevalVar ul var på nesten 30 min. Mens ned Herman var det om å gjøre å bli ferdig fortest mulig virket det som. Følte meg mer ivaretatt denne gangen.
Hvor var du?
Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen![]()