forlater dokke

sorciere_

Forumet er livet
VIP
for ei lita stund. Skal lage niste til min kjære... har merka at alle blei stille, så forventer FET skrift på ALLE innlegga når eg kjem stergt tilbake!:P haha:D

Spørs det ja. Begynner å bli sent for alle kanskje. ;)

Typisk alle :p haha :) eg må henge opp ei maskin med kle... Vinterveke kommende veke i barnehagen, så alt av ullkle vil eg at skal vere reint..!:P

Jeg har gitt babyen pupp, og så ga jeg jammen mannen litt pupp også ;) Haha! Neida, men joda - noe fikk han i alle fall ;) Og så har jeg skåret opp frukt :)

Det var en digg ananas :p Fersk ananas er så utrolig godt! Beste frukten jeg vet om, tror jeg! Hva er yndlingsfrukten din?

Kjempegodt, ja :):) men blir sår i munnen dersom eg ete mykje :) men druer og jordbær (søte) er mine favorittfrukter :)

Elsker jordbæra sure jeg! :D

Visste du at du kan bruke ananas til å mørne kjøtt? Det er nok derfor man blir så sår, for det bryter ned kjøttet, på en måte :p La kjøtt i en boks med ananas en gang, og det var helt sykt! Prøv :D Setter god smak også ;) Digg til svin feks. :)

Oj, takk for tips :D kjøper ananas alt for skjeldent, for eg synes det er så kjedelig å kutte opp :P

Jeg har en ypperlig ananasdeler! Har helt sikker på en dagligvare i nærheten av deg, koster sikker 49-69kr :D

Ananas er digg! Funker de kutterene da? Kjøpte en til mango og den sugde...

Den til mango er bare bortkastet plass i skuffen :p Men den til ananas er fantastisk! Bre skjær bort lokket, og så vrir du den nedover :)

Ja! ;) Den funker!

ImageUploadedByBV Forum1362422454.019935.jpg

Sånn må jeg kjøpe, elsker ananas! Men ender alltid med at vi må kaste ananasen når vi har kjøpt, bare fordi vi ikke har somlet oss til å kutte den opp :p

Det er typisk :s Du kan lage en lang spiral, eller du kan dra den løse delen over og få sånne biter som man får på boks :D

Må prøves. :)
Noen som har den nicer dicergreia? Som de viser på tv?

Back
Topp