Forlater desværre gruppen

Mulan16

Blir kjent med forumet
Hei. Jeg melder meg ut. Har ikke fått det bekreftet på UL enda, er først på tirsdag, men merker kvalmen er avtagende. Skikkelig trist. Men lykke til med resten av spirene:) måtte de klamre seg fast til juli!
 
Så trist at du føler det sånn! Men må bare nevne at vi er for kort på vei til at symptomene har stabilisert seg, og selv da er det varierende fra dag til dag. Håper du allikevel får se et bankende hjerte på tirsdag :) Masse lykke til!
 
Hva?! :( men er du sikker? Husk at vi er så kort på vei da det er jo ikke sikkert det er noe galt. Jeg er ikke kvalm feks... Jeg håper du ser et lite hjerte banke på tirsdag <3
 
Symptomene kommer og går her også. Ene dagen et jeg kjempe kvalm, andre dagen merker jeg ingenting. Kjempe synd at du føler det slik, sender deg en klem:Heartred
 
Huff, det trenger ikke bety noe som helst!:) Du med så fin stigning av hcg. Vent til ul før du melde deg ut :) Håper du får se en frisk å rask spire :D
 
Ikke vært kvalm èn gang til nå i svangerskapet mitt, så det trenger ikke bety noe som helst! Lykke til! Krysser fingrene for at alt står bra til med spiren din.
 
Så trist at du føler det sånn! Men må bare nevne at vi er for kort på vei til at symptomene har stabilisert seg, og selv da er det varierende fra dag til dag. Håper du allikevel får se et bankende hjerte på tirsdag :) Masse lykke til!

Du er søt! :) første gang jeg har smilt i hele dag! hvis så er, kommer jeg tilbake:)
 
Hvor er dere søte alle sammen! :) helt overveldende! Ok, jeg venter litt med å gi helt opp! Skal nok skrive etter tirsdag uansett. Håper virkelig jeg kan bli i denne gruppa med så mange snille og omtenksomme mennesker!
 
Og du, hvis hjertet ikke har begynt å slå når du skal på ul, så trenger det ikke være over av den grunn, hjertet på min forrige begynte ikke å slå før uke 7☺️
 
Ønsker deg lykke til og håper på det beste:Heartred
Jeg har nesten ingen symptomer selv, og var litt kvalm tidligere.Hadde en dag med lette blødninger forrige uke så tenkte at håper var ute denne gang å, men det ga seg og er fremdeles gravid:) (skal til lege ang noe annet tirsdag så da blir det en runde med HCG for sikkerthets skyld)
Mistet/hadde en kjemisk graviditet forrige mnd og hadde aldri trodd jeg skulle bli gravid denne mnd da kjæresten skulle bort en hel uke i den tiden jeg trodde el var.... så feil kan man ta:joyful:
 
Krysser fingrene for at alt står bra til!
:Heartred Stor klem:Heartred
 
Ønsker deg lykke til og håper på det beste:Heartred
Jeg har nesten ingen symptomer selv, og var litt kvalm tidligere.Hadde en dag med lette blødninger forrige uke så tenkte at håper var ute denne gang å, men det ga seg og er fremdeles gravid:) (skal til lege ang noe annet tirsdag så da blir det en runde med HCG for sikkerthets skyld)
Mistet/hadde en kjemisk graviditet forrige mnd og hadde aldri trodd jeg skulle bli gravid denne mnd da kjæresten skulle bort en hel uke i den tiden jeg trodde el var.... så feil kan man ta:joyful:

Takk for det :) og lykke til til deg og! Jeg hadde en MA i August, og går til fertilitetsbehandling, så er så mye styr før man har en ny sjangse :-( men har heldigvis på frys til neste forsøk om det ikke skulle gå denne gangen. Håper bare jeg får satt det inn før de tar juleferie.

Så ble du fort gravid igjen :) deilig det da. Det er den beste medicin når man har mistet synes jeg :)
Håper det går bra for deg denne gang!
 
Takk for det :) og lykke til til deg og! Jeg hadde en MA i August, og går til fertilitetsbehandling, så er så mye styr før man har en ny sjangse :-( men har heldigvis på frys til neste forsøk om det ikke skulle gå denne gangen. Håper bare jeg får satt det inn før de tar juleferie.

Så ble du fort gravid igjen :) deilig det da. Det er den beste medicin når man har mistet synes jeg :)
Håper det går bra for deg denne gang!
Takk for det, håper det beste for deg å:)
 
Back
Topp