Forlater dere

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Så skjedde det som man vet kan skje, men aldri er helt forberedt på... jeg mistet min lille spire. I dag skulle jeg være 6+3, men hcg nivået har dalt og jeg har hatt økende blødning siden fredag. Fikk bekreftet spontanabort i dag. Er så uendelig trist over å miste lille prøverørsskatten min.
Ønsker dere alle lykke til og håper alle andre julispirer holder seg til termin ❤

Ååh nei kjære deg ❤️
Stor styrkeklem til deg ❤️❤️❤️

Så skjedde det som man vet kan skje, men aldri er helt forberedt på... jeg mistet min lille spire. I dag skulle jeg være 6+3, men hcg nivået har dalt og jeg har hatt økende blødning siden fredag. Fikk bekreftet spontanabort i dag. Er så uendelig trist over å miste lille prøverørsskatten min.
Ønsker dere alle lykke til og håper alle andre julispirer holder seg til termin ❤
Klem til deg:Heartbigred

Så trist:( Stor klem:Heartred

Så utrolig trist :( håper du tar vare på deg selv nå, og at neste spire sitter til termin. Masse lykke til. En varm og god klem sendes deg :Heartbigred

Det var trist å lese! Ta vare på deg selv, og håper du får en liten teminspire snart. Ønsker deg alt godt videre. Mange varme styrkeklemmer til deg :Heartbigred

Veldig trist å høre. Stor klem [emoji173]️

åhh så trist. Sender mange gode klemmer :Heartred Det samme skjedde med meg på lørdag, fikk bekreftet det i dag, jeg skulle også vært 6 + 3 i dag. Skjønner at det ikke er noe stor trøst, men ja.
Håper virkelig din neste sitter! :Heartred

Ånei det var trist lesning. Ønsker dere alt godt fremover

Så trist å høre! Håper det klaffer snart igjen for dere! <3

Så utrolig trist å lese. Ta vare på deg selv. Håper neste spire kommer raskt og sitter som et skudd hele veien. Mange klemmer til deg :Heartred

Hva? Ikke du også :( 3 stykk på samme helg er bare helt helt feil ❤️

Back
Topp