Ååå
nå ble jeg lei meg... det var veldig kjedelig å trist. Ta vare på hverandre♡ håper det klaffer fort igjen ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De som sier pytt pytt er folk som ikke vet hva dette er for noe, eller som er iskalde folk. Har over hodet ikke noe til overs for slike kommentarer. Du sier ikke til folk som opplever kriser at dette er "pytt pytt".Takk for svar alle sammen
Det varmer litt i hjerterota.. Føler alle rundt meg sier "pytt pytt, sånn er livet"... Og det er så vondt
De som sier pytt pytt er folk som ikke vet hva dette er for noe, eller som er iskalde folk. Har over hodet ikke noe til overs for slike kommentarer. Du sier ikke til folk som opplever kriser at dette er "pytt pytt".
Jeg opplevde MA i slutten av juli. da var jeg i i uke 12. Valgte å være innlagt på sykehuset siden jeg hadde kommet så langt, og dem da anbefalte det. Tok cytotec kl 20:30 og måtte ha påfyll 3 ganger gjennom natta da jeg ikke kom i mål. Først kl 07:25 var alt ute. Skjønte selv at dette var lillevennen.. Fikk u.l kontroll for å se at alt var ute kl 10 og dro hjem 10:30. Jeg hadde mye frostanfall og uggenhet gjennom natta, men ikke smerter. Og slapp heldigvis å oppleve mye smerter ved det. Så det i seg selv var godt i det tunge.
Her er jeg i motsatt situasjon som deg. MA i juli, og i går begynte jeg å fossblø. Så da er det en SA pågang. Jeg er helt knust over dette. Hadde virkelig troa på at det skulle gå denne gang.. men så mye som jeg blødde i går, så kan det ikke gå. Venter bare på at alt skal komme ut.. Føler på en bunnløs sorg nå. Og dette skal en gå helga gjennom uten å få noen form for sjekk eller kontroll..
Ta all smertestillende som du har fått og kjempe masse lykke til!! <3