Forlater dere :(

Nienna.

Forumet er livet
Marslykke 2016
Augustbarna2024
Hei jenter. Takk for alle fine lykkeønskninger for ultralyd i dag. Det gikk dessverre som jeg hadde fryktet på forhånd. Nok en missed abortion. Skal inn i morgen for å få medisiner for å fjerne alt. Helt knust.
Heldigvis var jeg til en helt fantastisk lege som gjerne ville hjelpe oss videre (har nå hatt tre aborter på rad), så nå skal jeg få masse medisiner og tettere oppfølging ved neste graviditet. Han mente det var masse håp og at vi kom til å få baby før jul. Håper det. Ønsker dere masse lykke til videre! Det har vært veldig kjekt å bli kjent med dere og jeg ønsker dere alt godt i graviditetene deres :Heartred

Åh, kjære deg :( :( Åh, nei!!! Dette var utrolig trist, jeg fikk frysninger når jeg så innlegget ditt :( Vet at ord blir fattige akkurat nå... Pass på dere selv oppi dette her!! Stor klem!!!

Hei jenter. Takk for alle fine lykkeønskninger for ultralyd i dag. Det gikk dessverre som jeg hadde fryktet på forhånd. Nok en missed abortion. Skal inn i morgen for å få medisiner for å fjerne alt. Helt knust.
Heldigvis var jeg til en helt fantastisk lege som gjerne ville hjelpe oss videre (har nå hatt tre aborter på rad), så nå skal jeg få masse medisiner og tettere oppfølging ved neste graviditet. Han mente det var masse håp og at vi kom til å få baby før jul. Håper det. Ønsker dere masse lykke til videre! Det har vært veldig kjekt å bli kjent med dere og jeg ønsker dere alt godt i graviditetene deres :Heartred

*klem* håper du blir fort gravid igjen og at det kan gå bra.

Åneiii!?!?!! Så trist å høre!! Men så godt at dere har møtt en bra lege som vil hjelpe dere videre!! Lykke til!! Jeg heier på deg!:)

Så trist :( Håper det går fort til neste gang, og at det går fint da! :Heartblue

Å nei! Så trist! Får vondt i hele meg når jeg hører hva du går gjennom. Godt at du har en flink lege og at dere nå vil få oppfølging. Krysser alt jeg har for at spiren sitter neste gang ❤

Dette var trist å lese :(
*klemme på*

Så utrolig trist! Håper det går bra med deg tross omstendighetene. Håper virkelig spiren sitter så snart som mulig - kan bare innbille meg hvor vondt det må være å miste flere ganger på rad. Varme klemmer og gode tanker:)

Ååååå nei! :( det var så koselig å ha deg her inne! Har tenkt på deg i kveld, og hadde en vond følelse siden du ikke skrev tidligere. Dette er så innmari urettferdig! :( :( jammen bra at dere blir tatt på alvor nå og skal få tett oppfølging! Krysser alt jeg har for dere! Ta vare på hverandre, del med hverandre hvordan dere har det, og så håper jeg det går strålende neste gang! ♥♥♥

Å nei :-( så leit! Godt dere møtte en skikkelig lege som kan hjelpe dere. Lykke til med prøvingen. Neste gang er det deres tur <3 klem til deg

Ånei :( Føler det skjer så ofte nå i forhold til før. Kan ikke huske at habituell abort var et tema da jeg fikk eldstegutten i 2009? Eller snakket ikke folk om det før? Utrolig trist hvertfall. Kan med hånda på hjertet si at jeg vet hvordan du har det :( Man blir litt ordløs av hele greia.

Så utrolig trist! :( Har tenkt så mye på deg i dag! Utrolig urettferdig at du må oppleve dette flere ganger på rad. Fint at dere fikk en lege dere liker, og at han har tro på en baby om ikke så lenge :) Ta vare på deg selv fine du! Mange gode klemmer :Heartred

Tusen takk for så mange fine ord alle sammen! Det setter jeg utrolig stor pris på! Dere er virkelig gode :Heartred
Jeg velger å stole på han snille legen som var sikker på at det kom til å gå godt til slutt :) Bare håper det ikke tar for lang tid. Også kommer jeg nok til å snike litt på dere her inne :P :)

Uff, så utrolig trist å høre:( jeg håper inderlig det går bra for dere neste gang! Mange gode klemmer til dere<3

Ånei, søte du.. :( Så vondt å høre :( Ønsker dere masse lykke til videre - håper legen har rett! Klemmer i fleng <3

Så utrolig trist! Masse lykke til på vegen videre! Regner med at legen vet hva hen snakker om så det er sikkert masse håp enda.

Å nei, så utrolig trist :( Det er så forferdelig å gjennomgå MA, og jeg kan bare forestille meg den følelsen når det skjer flere ganger. :( Sender deg mange klemmer og lykke til! Håper dere får den hjelpen dere trenger i tiden fremover. :Heartred

Ånei :( Så trist.. Nå fikk jeg vondt av deg <3 Masse masse lykke til videre! Godt å høre at du har møtt en slik lege. Krysser fingrene for deg

Back
Topp