Forlater dere:(

Bruker18tr

Flørter med forumet
Etter å ha lite symptomer, fikk jeg en ultralyd i går, og det viste seg at hjertet ikke slo lengre. Hadde stoppet opp 7+4. Skal inn til utskrapning om en time. Vil ønske dere alle lykke til, og håper dere slipper å gå gjennom det samme . Dette blir min tredje abort i år, så det skulle vist ikke bøi enkelt:(

Så utrolig trist:(
Masse lykke til.
Håper det fester seg en snart som blir værende til termin♡
Får vel litt mer hjelp fremover og da håper jeg

ånei :( dette var ikke noe trivelig å lese :( lykke til i dag og lykke til videre... :Heartred

Så utrolig trist :-( masse lykke til i framtiden<3 var også 7+ noe i februar og var på UL å ikke noe bankende hjerte.. Kjempe vondt, men stå på!

Huff så trist:( sender en god klem<3 ta vare på deg selv!

Nei, så trist:( Lykke til med det du skal gjennom og tiden etterpå...Stor klem!

Huff, så trist :'( Spør legen neste gang om du kan få noe støtte som hjelper spiren å holde seg.. Trøsteklem

Så trist:( har også hatt 3 aborter i løpet av ett år og nå har jeg kommet over uke 12 på 4 forsøk:) det er ett håp:)

Uff så trist sender deg en klem :( også må jeg spørre om du har opplevd noe annet enn lite symptomer? Ingen blødning eller smerte? Ble bekymra selv siden symptomene mine har dempet seg sånn...

Trist å lese :( lykke til videre og håper den vil bli værende til termin neste gang ♡
Sender deg en klem ♡

Kjempetrist! Lykke til vidare!!

Så trist :( Tenker på deg og føler med deg. Håper at det vil snu, at du slipper å oppleve flere slike sorger og snart bære fram et friskt barn som vil gi deg masse glede ❤️

Tusen takk,så snille dere er:) Brukte Crinone. Hadde ingen symptomer, ingen smerter eller blødninger. Så dersom dere har hatt symptomer, som blir borte så tidlig, er det verdt en sjekk , det er ikke normalt. Sist gikk jeg 4 uker før det ble oppdaget. Nå får jeg utredning for habituell abort, skal blant annet ta hysteroskopi. Godt å høre at det har ordnet seg for andre som har mistet flere ganger:) Har ikke gitt opp enda, men blir noen mnd pause <3

Tusen takk,så snille dere er:) Brukte Crinone. Hadde ingen symptomer, ingen smerter eller blødninger. Så dersom dere har hatt symptomer, som blir borte så tidlig, er det verdt en sjekk , det er ikke normalt. Sist gikk jeg 4 uker før det ble oppdaget. Nå får jeg utredning for habituell abort, skal blant annet ta hysteroskopi. Godt å høre at det har ordnet seg for andre som har mistet flere ganger:) Har ikke gitt opp enda, men blir noen mnd pause <3

Bare å takke ja til alle undersøkelser☺ når jeg tok hysteroskopi ved utredning så fikk jeg se livmoren mens de filmet..fasinerende;)

Å nei så trist :(

Back
Topp