Forlater dere..

cecbak

Håper ....
Ville bare si kort at da forlater jeg dere :( skal på utskrapning imorgen. Lykke til alle!

Nei, så trist... Og du må jo ha vært et stykke på vei :-/ Aldri opplevd det selv, men håper det går greit med deg! Lykke til videre.

*Venter #2 i januar 2014*

Var 9+2 men de lurer på om jeg har hatt noe som heter molar pregnancy. Jeg har jo vært så himla dårlig også :/ min andre jeg mister så det sitter litt tungt i akkurat nå :(

HuffDet var trist, håper det går bedre med deg etterhvert.

Uff så trist!!! :( Håper du har med deg noen som kan støtte deg maks i morgen. Sender varme tanker!!

Ånei, så trist! Har også vært gjennom utskraping ( har nesten ikkje lyst å skrive ordet ein gong, syns det er så fælt!) Ta godt vare på deg sjølv, snakk, snakk og snakk ut om det til du er heilt ferdig med det!!
God klem til deg!

Huff, det er så trist å lese om dere som må forlate oss! :( Masse lykke til i morgen, og på evt. neste forsøk! :

:( stor klem til deg!

venter på lillebror/søster 25.01.14

Alle varme tanker til deg <3 har akkurat hatt en sa selv og vet hvor vondt det er. Det eneste som hjalp for meg var å tenke at kroppen min klarer ialefall å bli gravid. Håper at neste gang så går det bedre!

Klem til deg og masse lykke til <3

De trodde det var molar graviditet på meg sist også, heldigvis var det ikke det!! Krysser fingrene for deg og ønsker deg lykke til!!!

Uff så ufattelig trist!!!!! Håper du får snakket ut med noen! Det må være tøft!! håper du blir gravid snart igjen og at du får en frisk og fin baby!!! Varm klem til deg!

Back
Topp