Forlater dere her

bønnespira

Blir kjent med forumet
Hadde SA på søndag....hadde følt noe var galt en stund. Så kom det masse blod på lørdag og søndag morgen var det over.Ble sendt på sykehuset for utskraping, men slapp heldigvis det. Kroppen hadde tatt seg av det selv. Jeg var 9 uker på vei, men fosteret døde etter ca.5uker tror jeg. Da hadde jeg en kort blødning og så store smerter at jeg måtte hjem fra jobb. Med tanke på alt jeg har vært igjennom siden jeg ble gravid måtte det vel bare skje. Skyldfølelse nå...Laparascopien i februar var jo så unødvendig!!!!! Så må vi fortsette å prøve igjen etter at jeg har hatt en normal mens. Hadde ventet 2,5 år nå, orker nesten ikke mer. Alt er bare trist. Lykke til videre til dere andre, ta godt vare på spirene deres!

Å nei.. [:(][:(][:(] Huff, vet ikke hva jeg skal si! Håper du har noen nær deg som kan støtte deg, for dette må være ufattelig tøft.. Trøsteklem og mange tanker fra meg!

å nei... det var kjempe trist å lese ble skikkelig lei meg nå skal ta godt vare på spiren min. håper det går bedre neste gang masse lykke til stoooor klem

godt at du slapp utskrapning....
huf nei dette var trist[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

ORIGINAL: Grimera

Å nei.. [:(][:(][:(] Huff, vet ikke hva jeg skal si! Håper du har noen nær deg som kan støtte deg, for dette må være ufattelig tøft.. Trøsteklem og mange tanker fra meg!

Nei og nei, dette var vondt å lese. Håper du kommer deg gjennom dette, og at en ny spire snart er på plass.

Alltid like trist å høre at noen mister den lille spira [:(]

Håper du sier ifra til oss når dere lykkes igjen, og får håpe at den sitter skikkelig da!

Selv om det er trist,så er det jo greit å vite at når kroppen rydder opp selv så ville det jo ikke blitt et friskt barn. (Vet det ikke er lett å tenke sånn når man mister, men ....)

Lykke til videre iallfall!!

Sign
[:(]

uff,uff,uff. det var en trist nyhet.
håper smertene ikke gjør dere redd for å prøve igjen.

ønsker deg lykke til. også snakkes vi igjen her innpå snart[;)]

Alltid like trist å høre at noen mister den lille spira Håper du sier ifra til oss når dere lykkes igjen, og får håpe at den sitter skikkelig da! Selv om det er trist,så er det jo greit å vite at når kroppen rydder opp selv så ville det jo ikke blitt et friskt barn. (Vet det ikke er lett å tenke sånn når man mister, men ....) Lykke til videre iallfall!!

sign[:(]

ORIGINAL: catspire

Alltid like trist å høre at noen mister den lille spira Håper du sier ifra til oss når dere lykkes igjen, og får håpe at den sitter skikkelig da! Selv om det er trist,så er det jo greit å vite at når kroppen rydder opp selv så ville det jo ikke blitt et friskt barn. (Vet det ikke er lett å tenke sånn når man mister, men ....) Lykke til videre iallfall!!

sign[:(]

har selv mista to gang, er kjempetrist, men man må trøste seg med at det er en grunn for det.. kroppen som ordner opp.. klem

nei og nei... Så trist at det måtte ende slik.
Lykke til med forsøk igjen. Håper det gir resultat snart.
trøsteklem [:(]

Sign[&o]

ORIGINAL: Tone1

nei og nei... Så trist at det måtte ende slik.
Lykke til med forsøk igjen. Håper det gir resultat snart.
trøsteklem [:(]

Så utrolig trist!
Önsker dere alle godt videre. Og jeg er sikker på at det snart klaffer igjen og da vil alt gå bra! Tenker på deg.
*klem*

ORIGINAL: Oktober07

ORIGINAL: Smashing

Så trist. Ønsker deg alt godt videre..

[:(]

off dette var leit å høre, grøsser på hele kroppen, men ikke gi opp ikke go opp
blir nok snart gravid igjen, kroppen er veldig mottaklig for det etter en abort eller et svangerskap

ellers er det veldig mange som mister første gang[:(][:(][:(]

håper det trøstet litt, men jeg sender deg masse varme ikke gi opp klemmer, det ordner seg for deg
bedre lykke neste gang

Uff så trist sender deg en stooor kos. Ikke ha skyldfølelse ingentign i din makt du kunne gjøre eller ikke kunne gjøre. Kos til deg.

Back
Topp