Forlanger vi alt for mye av en snart fireåring?

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
synes ikke dere krever for mye, vvår jente ble 4 i mai, hun kler seg selv fraa topp til tå, akuratt lørt seg å kneppe glidlåsen i jakka au :) hun må rydde av boret etter seg ( tallerk glass og besikk) hun hiver tøy i skittentøyskurven når hun kler av seg, rydder etter seg.. men hun har alltid vært intressert i å gjøre slike ting da.

søteste skrev:

Live2Learn skrev:
Ja, blir 4 i juli.. 

Ser for meg at jenter er litt lettere i sånne tilfeller.. Joda, hun prøver seg, men da sier jeg at hun får gå til bhg i trusen! ;) hehe =) 

Har mine kamper med 2 åringen da! gutt! hehe.. Gruer meg til han er 4, for jeg ser for meg noe ala din gutt! :) hehe.. Boys will be boys? 

Ja, jenter er kanskje litt mer selvstendige:) Jeg ser "kjærsten" til lillemann elsker å kle på seg å ordne alt slikt selv, mens min sitter å sutrer ved siden av fordi han gidder ikke å ta på sko... Hihi Jeg får jo enda en gutt, så jeg får vel kanskje bli vandt med at slik er det:) Hihi

hehe, jepp! jeg får og en til, så gjett om jeg skal prøve på å feil med småen nå, så jeg har fasiten på neste! ;) høhøhø

Back
Topp