Forløsningsmetode

siho

Forelsket i forumet
*MIA*
Æææ.. Jeg hadde time på sykehuset ang forløsningsmetode i dag. Har vært sååå forberedt på planlagt ks pga delt livmor osv. Har hørt av alle jeg har pratet med på sykehuset at det som kom til å skje. Men fødselslegen fortalte det at vanlig fødsel er best, og tukle for mye med livmora mi gjorde ting værre. Derfor ks sist ble komplisert. Nå må jeg plutselig tenke helt nytt. Ble nesten litt skummelt det her, selv om jeg på en måte er veldig glad for dette :) jubler litt med en litt skremt tone. Hehe :)

Det kommer nok til å gå helt fint, men forstår at det nå ble "kluss" i tankerekka di! :)

Bra du fikk avklart det nå sånn at du fortsatt har litt tid å forberede deg. Det vil nok gå fint :D Snakk med jordmor, hun har nok mange tips til deg =))

Hehe, jada, skal nok gå fint. Skal inn igjen om 2uker også :) litt rart å plutselig måtte tenke på hvordan jeg vil ha det osv. :p er bare kjent med ks og der er det liksom ikke mye jeg får sagt :p har jo alltid ønska å prøve normalt, men har lagt ifra meg tanken helt ettersom hvordan ting er, så fikk litt hakeslepp i dag :p

Forstår at det blir litt rart å plutselig forberede seg på vaginal fødsel når du var innstilt på planlagt ks.

Jeg har vært inne til ett par samtaler med fødselslege ang forløsning fordi jeg er veldig redd for knekt haleben igjen. De har hørt godt etter hva jeg har kommet med og fortalt hva de tenker er lurest.
De har skrevet info om hva vi har blitt enige om på møtene inn i datasystemet på sykehuset, så når jeg kommer inn så vil skrivet automatisk komme opp slik at de som er på jobb får info.

Jeg føler meg ganske trygg på at jeg blir fulgt godt opp den dagen smån skal ut. Men skal i tillegg skrive et fødselsbrev/ønskebrev med mine ord om hvordan jeg ønsker at rammene rundt fødselen skal være. Tar det med til jordmor neste gang også legger hun det inn elektronisk på sykehuset.

Så spennende. Lykke til :-D

Skjønner det ble en ny tanke litt veldig plutselig. Men dette er jo gode nyheter da :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp