Prinsemamma23
Betatt av forumet
Er det noen som vet om folk som har blitt satt i gang før termin pga bekkenløsing og slike plager?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vore plaget med vonde kynnere ei stund nå, på søndag låste bekkene seg helt.. Og så har jeg vondt når jeg går, måtte bli hentet på tur av samboeren min her en dag da jeg ikke klarte å gå hjem de få metrene til huset. Er rimelig lei nå, men er bare i uke 30.Ikke hørt om det nei. Jeg hadde skikkelig vonde regelmessige kynnere og var innlagt på føden i uke 35. Da tenkte jeg at jeg ikke kunne gå sånn i verste fall i 7 uker til, vondt omtrent hele tiden og nesten ikke noe søvn. Men hørtes ikke ut som noe alternativ å få noe fortgang i det. Nå fødte jeg i uke 36 "av meg selv" "heldigvis", for det var rett og slett litt tortur.
Uff ja det er tøft. Ta det så mye med ro som du kan, det kan bli noen tunge uker. Kan jo ta det opp med jm, men jeg kan aldri tenke meg at du får det, iallfall ikke nå så tidlig. Lov å klage når man har vondt!Har vore plaget med vonde kynnere ei stund nå, på søndag låste bekkene seg helt.. Og så har jeg vondt når jeg går, måtte bli hentet på tur av samboeren min her en dag da jeg ikke klarte å gå hjem de få metrene til huset. Er rimelig lei nå, men er bare i uke 30.Off, ble mye syting her men..!
Ja, nå føler jeg at jeg kun klager til dei rundt meg.. Skal til jordmor neste veke, kan snakke med hun da.Uff ja det er tøft. Ta det så mye med ro som du kan, det kan bli noen tunge uker. Kan jo ta det opp med jm, men jeg kan aldri tenke meg at du får det, iallfall ikke nå så tidlig. Lov å klage når man har vondt!
Er det noen som vet om folk som har blitt satt i gang før termin pga bekkenløsing og slike plager?
Trur dessverre dette er heilt riktig. Synd du har det så ille. Har du prøvd fysio eller Kiropraktor?Før uke 37 blir man ikke igangsatt uansett. Og regner med at du ikke vil det heller.. Det er strenge regler på det, og skal først og fremst handle om fare for liv for mor/barn når man må settes i gang før/etter uke 37
Okei..Trur dessverre dette er heilt riktig. Synd du har det så ille. Har du prøvd fysio eller Kiropraktor?
Har slitt med store smerter meir enn mindre heile svangerskapet. Har diskutert med jordmor på sjukehuset om kva skjer den dag smertene er uoverkommelig og smertelindring ikkje hjelper. Fekk ikkje godt svar, men at sjukehuset ikkje tar hensyn til mors beste før i veke 39. Før det er det berre snakk om fare for liv og helse, og babyen's beste. Mulig forskjell frå sjukehus til sjukehus, men trur det må vere virkelig ille før det blir vurdert før termin.
Okei.Ja, min svigerinne ble det. Hun var helt ødelagt av bekkenløsning og sliter fortsatt 7 år etter fødsel. Hun ble tatt vannet på fordi hun var moden i uke 36. Babyen kom ut fire uker før termin og var nesten 4 kg! Alt gikk helt fint.
Okei.Jeg skal kanskje få planlagt keisersnitt da så jeg skal snakke med jordmor når jeg skal til hu neste gang. Forteller da hvordan jeg er blitt og hva smerter jeg har..
Nei, håper ikke jeg blir så dårlig.. Krysser fingrene for at det hjelper med sykemeldingen i 2 uker.Lykke til. Tror det skal ganske mye smerter til før man blir satt i gang pga bekkenløsning. Min svigerinne kunne knapt gå, var sengeliggende og innlagt på føden i perioder under svangerskapet. Håper du ikke blir like dårlig
.