Forklaringsleken

For da vil du ikke ha noe å gjøre senere.

Hvorfor er tven firkantet?

For vi mennesker liker akkurat den firkanta boks formen XD

Hvorfor kan ikke vinteren snart være over?

Den er som en humør-ring, blå når den er rolig, rød og rosa når den er glad, og grå og sort når den er sint og lei og gråter (=regn).
Hvorfor blir det tåke på jordet om morran?

Fordi jorda er varmere enn den kalde lufta den møter.

Hvorfor blir man tett i nesen?

For karius og baktus drar på ferie, og da ende de opp i neseborene, der samler de alle skattene som de har samlet på!

Hvorfor har elefanten så store ører?

For de skal kunne fly til toppen av treet for å få tak i de øverste bladene.

Hvorfor har hunder så skarpe klør?

Hvorfor har hunder så skarpe klør

Min har det fordi den har to PMS katter den må redde seg vekk fra, særlig når den ene vilkatten vår har eggløsning og plager driver med sexpress mot hunden!

Hvorfor må det alltid komme en ny dag på samme tidspunkt på døgnet?

Min har det fordi den har to PMS katter den må redde seg vekk fra, særlig når den ene vilkatten vår har eggløsning og plager driver med sexpress mot hunden!

Hvorfor må det alltid komme en ny dag på samme tidspunkt på døgnet?

Hahaha off da x)

For om vi ikke får nye dager så vil vi ikke kunne feire jul og bursdager og slik.. Og for en kontrollfrik som meg så passer det bra at det er på samme tidspunkt av døgnet. Dessuten så må det være slik for alle gammle slik at de i det minste skal ha noe fast å forholde seg til når de glemmer alt annet.

Hvorfor må man gå å "ruge" på babyen i hele 40-43 uker?

Hahaha off da x)

For om vi ikke får nye dager så vil vi ikke kunne feire jul og bursdager og slik.. Og for en kontrollfrik som meg så passer det bra at det er på samme tidspunkt av døgnet. Dessuten så må det være slik for alle gammle slik at de i det minste skal ha noe fast å forholde seg til når de glemmer alt annet.

Hvorfor må man gå å "ruge" på babyen i hele 40-43 uker?
LOL XD

Man må "Ruge" på babyen, slik at alle rundt babyen kan gjøre seg klar til ankomsten, Før i tiden kom babyen med storken, men da ble det så mye rot, for det første hadde ikke mammaen og pappaen noe utstyr til babyen, heller ikke hadde mammaen hatt babyshower (noe som ALLE må ha, sånn at alle venninner kan bli sjalu over alle gavene den nye "mammaen" får.)

Det andre så Hadde ikke kvinner kunne ha brukt forføring metoder, som "magen er så tung" eller "kaster opp, så du må ta deg av ungene" for å få mannen til å gjøre alt for kvinnen gjennom alle de ukene. Og vi kvinner for virkelig mulighet til å fremme vår ondskap under unnskyldningen "hormoner"

(tror virkelig jeg burde finne en bok snart! )

Så var det noen som nevnte noe om morsfølelse da, men det har det ikke blitt forsket på XD

Hvorfor kan ikke pappaen ta seg av "rugingen" ?

LOL XD

Man må "Ruge" på babyen, slik at alle rundt babyen kan gjøre seg klar til ankomsten, Før i tiden kom babyen med storken, men da ble det så mye rot, for det første hadde ikke mammaen og pappaen noe utstyr til babyen, heller ikke hadde mammaen hatt babyshower (noe som ALLE må ha, sånn at alle venninner kan bli sjalu over alle gavene den nye "mammaen" får.)

Det andre så Hadde ikke kvinner kunne ha brukt forføring metoder, som "magen er så tung" eller "kaster opp, så du må ta deg av ungene" for å få mannen til å gjøre alt for kvinnen gjennom alle de ukene. Og vi kvinner for virkelig mulighet til å fremme vår ondskap under unnskyldningen "hormoner"

(tror virkelig jeg burde finne en bok snart! )

Så var det noen som nevnte noe om morsfølelse da, men det har det ikke blitt forsket på XD

Hvorfor kan ikke pappaen ta seg av "rugingen" ?

Haha du burde det. Jeg ville ha kjøpt boken din jeg ;)

For han hadde rett og slett ikke taklet smertene. Babyen hadde dødd før han hadde kommet ut. De klarer jo så vidt og overleve "the man flu" så pappaen hadde nokk også strøket med om han skulle båret frem babyen.

Hvorfor er menn som regel så høye?

Back
Topp