Forklaring

• Trådstarter Trådstarter The Flying Scotsman
  • Opprettet Opprettet
Nei, dæven The Flying Scotsman, Hauk, Elementene, Hvite fugler osv. Long time, no see. Har ikke sett deg siden du lagde helvete på 2010 forumene. På tide å ta seg sammen?

Lol....

Har du en bedre historie å komme med, du vet det er ikke 1 april ennå. Men godt forsøk da. Et tips til senere, prøv å ikke overdriv det så mye så kanskje ingen buster deg :p

Vi gjør vårt beste for å få hu ut ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Men seriøst les dagboka hennes ;) den er bare best !!

Mon tro om du er det trollet som var her inne for en god stund siden.. denne historien din her henger ikke på greip for fem øre!! å du minner meg veeeeeeeldig om et meget stygt og stort troll som var her for en stund siden å det skal jeg si deg!! å lyve om ting som det med barn osv er veldig veldig styggt!! trollingen til enkelte her blir bare verre og verre.. gift åså gravid med en annen en.. DET KALLES UTROSKAP DET uansett om mannen din godtar det ikke.. hvis mannen din godtar dette så er han STEIN HAKKE DUM!!! åså til sist.. Jeg er også medium.. Jeg hadde en veldig STERK inteusjon om at sambo kom til å sette på vaskemaskina i dag å GUESS WHAT.. Det gjorde han :D

På mai også på dagbøkene våre så ser dere nicket hennes. Det nye altså.

følger med på det mennesker der ja, herrefred å gurimalla! greit nok å ha alternativt livssyn men å tro på alver, nisser å you name it som skal både det ene å det andre, tar ikke bare kaka, men hele konditorie den der..
ble jo merkelig stilt fra henne etter vi sa takk for sist ;)

Back
Topp