T
The Flying Scotsman
Guest
Eg burde få leva mitt liv som eg vil, men det blir ikkje godtatt. Eg er gift med ein nordmann. Me har vært gift i 7 år. Me har alltid hatt eit åpent ekteskap, der me kan ha forhold og sex med andre. Einaste regelen me har er at me må vere ærlige. Det fungerer fint for begge to. Da min mann vart sjuk flytta han ut fra her og til ein bedre omsorgsbolig. Eg treffer min ektemann 2 - 3 ganger i året. Det er greit, me snakkes kvar dag. Eg flytta til England for å studere. Der forelska eg meg og budde sammen med kjærasten min ( mannen min hadde ikkje noko problem med det) dei to mennene vart gode venner. Eg vart gravid med denne engelskmannen, noe min mann var lykkelig for, siden han ikkje kunne gje meg barn.
Eg bur litt I Norge og litt i England.
Eg er født som eit medium, og eg venter tvillinger, eg skjønner ikkje heilt kvifor dette skal bli oppfatta som trolling.
Eg er ikkje flink til å formulera meg, håper det er godt nok. Om noen føler seg provosert og trolla med, så spør meg, så skal eg svare.
Tidligere prøvde eg og mannen å få barn, det viste seg ikkje mulig.
Fortiden er eg gift og har ein kjæreste ( begge mennene mine er venner)
Nei eg er ikkje mormon.
Tvillinger ventes 8 Juni 2014
Eg bur litt I Norge og litt i England.
Eg er født som eit medium, og eg venter tvillinger, eg skjønner ikkje heilt kvifor dette skal bli oppfatta som trolling.
Eg er ikkje flink til å formulera meg, håper det er godt nok. Om noen føler seg provosert og trolla med, så spør meg, så skal eg svare.
Tidligere prøvde eg og mannen å få barn, det viste seg ikkje mulig.
Fortiden er eg gift og har ein kjæreste ( begge mennene mine er venner)
Nei eg er ikkje mormon.
Tvillinger ventes 8 Juni 2014