Forklaring

• Trådstarter Trådstarter The Flying Scotsman
  • Opprettet Opprettet
T

The Flying Scotsman

Guest
Eg burde få leva mitt liv som eg vil, men det blir ikkje godtatt. Eg er gift med ein nordmann. Me har vært gift i 7 år. Me har alltid hatt eit åpent ekteskap, der me kan ha forhold og sex med andre. Einaste regelen me har er at me må vere ærlige. Det fungerer fint for begge to. Da min mann vart sjuk flytta han ut fra her og til ein bedre omsorgsbolig. Eg treffer min ektemann 2 - 3 ganger i året. Det er greit, me snakkes kvar dag. Eg flytta til England for å studere. Der forelska eg meg og budde sammen med kjærasten min ( mannen min hadde ikkje noko problem med det) dei to mennene vart gode venner. Eg vart gravid med denne engelskmannen, noe min mann var lykkelig for, siden han ikkje kunne gje meg barn.

Eg bur litt I Norge og litt i England.

Eg er født som eit medium, og eg venter tvillinger, eg skjønner ikkje heilt kvifor dette skal bli oppfatta som trolling.

Eg er ikkje flink til å formulera meg, håper det er godt nok. Om noen føler seg provosert og trolla med, så spør meg, så skal eg svare.

Tidligere prøvde eg og mannen å få barn, det viste seg ikkje mulig.

Fortiden er eg gift og har ein kjæreste ( begge mennene mine er venner)

Nei eg er ikkje mormon.

Tvillinger ventes 8 Juni 2014

jaha? så hvor mange barn har du da egentli ? noen ganger har dere barn og andre ganger ikke...
og hvem er så far til barna du venter ? xen som skylder deg penger kanskje...
og hvorfor er det så viktig å presisere at du er et medium? kjær vene, vi er mange som har slike gaver, men da bør man være klarsynt nok til å se at det er ikke alle som tror og mener det er humbug, heller bedre å da det på egne sider for paranormalitet ol.

Tror ikke nå mer på deg etter dette altså :p

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg er skeptisk til hele deg...må innrømme det...
hadde dårlig feeling på deg fra før og når er den ikke akkurat blitt bedre.

Ja folk må få leve livene slik de vil og ha så mange kjærester/ektemenn/elskere som de vil, men å lyve og dikte opp historier på et slikt forum som dette syns jeg veldig lite om.
Da hjelper ikke denne forklaringen for meg dessverre... og med tanken på at dette navnet er blitt brukt før og vært et troll så får du ikke min troverdighet.
Du har tapt i mine øyne...

Jeg trodde en av tingene folk reagerte på var at du hadde flere barn, men også sagt at du ikke har noen...

Jeg aner ikke og gidder ikke bry meg så mye ;)
Hva jeg tror og ikke tror om deg er vel ganske uvesentlig :p
Du gjør hva du gjør, og jeg kan ikke gjøre så mye med det ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

:-S

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Eg har ingen biologiske barn. Tre voksne menn som ser på meg som "stemor"

Den Biologiske faren til barna mine er engelskmannen som var snill nok og stilte opp som donor for meg og min mann.

Trur du meg og ikkje trur meg er for meg likegyldig. Eg veit at eg er gravid og at eg skal bli mamma. Som svar til kva du meiner svarer eg deg. " I can't be arsed"

Fleire Menn ? Sex med fleire ? Utroskap ? Ufint ? Stygt ?

Da eg traff mannen min visste eg at eg ikkje kunne ha eit ekteskap uten frihet. Mannen min og eg elska kvarandre og me ville at me skulle ha frihet til å leve / elske / ha sex med andre en vår partner. Me hadde EIN regel. Du skal alltid vere ærlig.

For min mann og meg har dette ALDRI vert noko problem. Det at ein har muligheter til å ha andre på si, betyr ikkje at ein nødvendigvis nytter seg av dette.

Mannen min har hatt fleire andre damer i ekteskapet vårt. Eg har aldri hatt problem med det. Han sitt liv, han sine ynskjer, han sine behov. Eg har gitt mannen min både frihet og pengar til å gjere som han vil, og han har min støtte.

Eg har, om eg ville kunne hatt sex med andre, for meg har det ikkje vore noko eg ville, før eg falt for ein engelskmann. Før ein innleder noe som helst, skal ein diskutere det med sin ektefelle. Mennene snakka sammen vart venner, og det vart godkjent at eg kunne gjere det eg ville med han som eg ville.

Før noen av oss hopper i noe som helst, skal begge ektefeller vere enig at det er ok. Er det bare ein som godtar det , er svaret nei. Det blir respektert.

Me har ikkje kjent noe sjalusi mannen min og eg. Det har vært heilt greit.

Eg er gravid no. Med engelskmannen som donor. Mannen min og eg kunne ikkje få barn på naturmetoden. Mannen min ig engelsk annen snakka sammen og vart enige om at han kunne vere vår donor så me kunne bli foreldre.

Noko spørsmål ?

For meg er dette bare helt sinnsykt. Aner ikke hva som er greia her, bare leste dette innlegget.. For dere å være gift er rett og slett en stor bløff, utroskap/folk på si har ingenting med et giftermål å gjøre..

Om frihet er det du søker, burde du være singel. Forstår ikke hvorfor du er gift med en mann du ca aldri treffer.

Hæ?

det er nok altfor mye som skurrer i disse historiene.
det baller på seg, så det er nok lite troverdig verken det ene eller det andre.

det er svært få, og vertfall her inne som deler ditt syn på ekteskap, hvordan kan du elske en mann som du ser bare ett par ganger i året, mens du er i forhold med både menn og kvinner, får barn med en annen... den tror jeg det er mange som sliter med å forstå.

du sa på en tråd du starta at : vet du hvordan det er å like både menn å kvinner etc..
er du lesbisk liker du bare damer, og da er du ikke med menn, er du bifil derimot liker du begge deler, ville tro noen som var det viste hvilken fil de var i....
men det kan jeg si ja på, jeg er bifil, kan forelske meg i jenter, men jeg foretrekker mannfolk. ja det er mennesket man blir glad i, men det er jo også sexuell tiltrekning.

Hvor er moderator? Denne brukeren bør utestenges. Dikter bare opp masse tull og latterliggjør hele poenget med forumet.

Du kan ikke redde denne historien her, finn opp en ny og start på nytt et annet sted

Back
Topp