Forklar ditt nick

FirstTime

Elsker forumet
Oppe på en liten tisse og spisebanan tur så kan jo likesågodt gjøre noe produktivt som å starte en tråd jeg lå tenkte på ista...

Noen historie/forklaring for ditt nick?

Selv fant jeg på noe i full fart så ble lite spennende med dog forklarende att jeg er førstegangsgravid (akkurat som førstegangsgravid[:D])

Sånn nå kan jeg gå sove igjen :)

AB er ikke så veldig kreativt må jeg innrømme.. (heter Anne Britt)...
AB var kallenavnet mitt gjennom hele barne og ungdomsskolen... så sånn er det[:)]

Ikke så fryktelig spennende her heller.
Mine kjæreste venner har alltid kalt meg monicuspus[:D]
Så derfor..

Mine venner har altid kalt meg susidusi....så derfor ble det d[:D]

Alle kallenavnene mine va i bruk her på babyverden,så då tok eg det me pleide å kalla lillesøsteren min for når hu va liten.egentlig så hette eg jo silje[:)]

Enkelt forklart..
Orket ikke å vri hjernen min når jeg laget profilen..

Så derfor Tvilling 74..
Er født i tvillingenes tegn i 1974 [:D]

ORIGINAL: Rosapute

Da jeg skulle finne på et nick så var det første jeg så på en rosa pyntepute som lå i sofaen, så da ble det Rosapute hihi[:)]

Var veldig spent på din ..hihi...Trodde kansje du hadde en favorittpute eller no..hhihi

Sier seg vel selv, er gravid for andre gang. Derfor 2gang.

Jeg liker anonymiteten her, så jeg har ikke så lyst til å fortelle det [;)]

Mitt er heller ikke så spennende.. Tror navnet mitt var opptatt-Linda (så vidt jeg husker) og da ble det navn etter den lille bjørnen jeg er så veldig glad i.. Hadde jo tenkt til å tapetsere barnerommet med Ole Brumm tapet, men tapeten var uvillig og vi gjorde alt galt.. så det ble jungeldyr istedet..

LilleJenta fordi jeg bare blir kalt det innimellom.
Hadde en venninne som begynte med det,
men har hørt det av folk som ikke kjenner meg også.

(Jeg er egentlig ikke så liten heller...)

Ja her var jo jeg den meeest kreative da.
Heter Hege og er født i 1977 [8D]
Den kom som en bombe tror jeg, det forklaringen... [8D]

mitt er også veldig spennende.. jeg heter iris og var 24 når jeg laget profilen.. nå burde der gjerne stått 25, men jaja ;-)

ORIGINAL: Hege77

Ja her var jo jeg den meeest kreative da.
Heter Hege og er født i 1977 [8D]
Den kom som en bombe tror jeg, det forklaringen... [8D]

77 modell her og, du er vel ikke skytte og?? [:D]

Chello da? det lurer jeg på.....her du chello internett leverandør?? hehe..lurer jeg dahh...

ORIGINAL: FirstTime

Chello da? det lurer jeg på.....her du chello internett leverandør?? hehe..lurer jeg dahh...

Ja det tror jeg hun engang sa hun hadde, så derfor ble det Chello...[:D]

Det var faktisk en venn av sambo som begynte å kalle meg for Nøste. Det var første gang vi møttes, og han sa at han og hadde lyst på et nøste [:D] Litt søt da [;)] Og så er jeg 77-modell...og skytte [:)]

ORIGINAL: Nøste77

Det var faktisk en venn av sambo som begynte å kalle meg for Nøste. Det var første gang vi møttes, og han sa at han og hadde lyst på et nøste [:D] Litt søt da [;)] Og så er jeg 77-modell...og skytte [:)]

77 modell til ja... 3 desember her... :)

mitt nick er så lite kreativt som det går ann å bli.... er jo navnet mitt bare.... [:D]kom ikke på noe bedre jeg... var jo helt i koma mer el mindre de første mnd av svangerskapet så jeg var ikke så kreativ at det gjorde no...[8|]

Back
Topp