Forkjølt og vaksiner

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Gutten min på 5 1/2 måned skal på kombinert 5 og 6 måneders kontroll til uken og da er det bl.a. vaksiner. Han har de siste dagene vært litt tett i nesen og hostet da mest på natten. Er ellers i god allmenntilstand og ikke feber. Noen som vet om hs setter vaksine når de er forkjølt? Ellers får vi ikke tatt den vaksinen før i august pga ferieavvikling på helsestasjonen (han vil da nærme seg 8 måneder).

Vet ei på barselgruppa ikke fikk vaksine pga slike symptomer. Ktr blei også utsatt for å ikke komme med smitte på helsestasjonen...

Ring å snakk med helsesøster ;) kanskje legekontoret kan sette vaksinen??

Samma her en i gruppen som ej fick Pga førkjøllelse og hoste. Eg ville ha tatt 1 tlf till de
Å frågat

Spørr jo alltid om barnet er friskt før di gir vaksiner.....

Gutten min på 5 1/2 måned skal på kombinert 5 og 6 måneders kontroll til uken og da er det bl.a. vaksiner. Han har de siste dagene vært litt tett i nesen og hostet da mest på natten. Er ellers i god allmenntilstand og ikke feber. Noen som vet om hs setter vaksine når de er forkjølt? Ellers får vi ikke tatt den vaksinen før i august pga ferieavvikling på helsestasjonen (han vil da nærme seg 8 måneder).

Vært på kontroll eller snakket med helsestasjonen?? :-)

Back
Topp