Forkjølet

Evamor

Elsker forumet
Himmelbarn
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Etter at ungene nå har vært forkjølet i 2 uker og mannen siden tirsdag så har jeg nå begynt å få vondt i halsen. Så upraktisk. Legen henvendte meg til oppfølging på sykehuset i dag siden baby ikke ligger som han skal. Lurer på hvordan det blir nå.
Har tatt Paracet. Håper det går fort over.
 
Vi har nettopp vært syke med forkjølelse nå i 1,5 uke. Først storebror på 2,5, så mannen og tilslutt meg. Måtte avlyse 3 avtaler og drittlei av å være stuck hjemme. Fikk EN dag hvor vi kunne dra innom butikken for noen ærend, dagen etter fikk storebror omgangssyken. Nå gir jeg opp! Heldigvis er han bedre idag så håper at alt er bra frem til fredag så jeg ikke må avlyse enda flere avtaler :confused:
 
Vi har nettopp vært syke med forkjølelse nå i 1,5 uke. Først storebror på 2,5, så mannen og tilslutt meg. Måtte avlyse 3 avtaler og drittlei av å være stuck hjemme. Fikk EN dag hvor vi kunne dra innom butikken for noen ærend, dagen etter fikk storebror omgangssyken. Nå gir jeg opp! Heldigvis er han bedre idag så håper at alt er bra frem til fredag så jeg ikke må avlyse enda flere avtaler :confused:
Uff det er så kjipt. Har hatt masse luftveis symptomer og influensa i de forrige svangerskapene. Men da var det ikke et problem. Fikk komme til lege og sykehus som normalt. Er nå alt blir et problem.
 
Forskjølelse her også, men troooor det verste er over. Kun snørr og hoste igjen nå.
Hadde influensa + omgangssyke i forrige svangerskap, dette er heldigvis peanuts i forhold :p

Har heldigvis ikke jordmor time før neste uke, satser på å være symptomfri til da.
 
Back
Topp