Forkjølet...

nancy drew

Forumet er livet
Er blitt forkjølet... nå 2 dager før jul, etter å ha vært frisk fra baselusker hele svangerskapet (minus en UVI). Forstår ikke vitsen, som om ikke formen er lusen nok som det er og bekkenet nok belastet så må den deles med host, nys og snørr.... Har heller ikke lysten på å gå i fødsel snørrete og fæl, og hva om vi må ligge på nyfødt intensiven, da slipper de meg vel ikke inn.

syt og klag ;) og syns rikelig med synd på meg selv....

Jeg er på femte dagen med forskjølelse og hoste,så føler med deg:)

Last edited:
Samme her... er så potte forkjøla! 4-åringen har vært syk i et par uker, så jeg har egentlig bare venta på det. Som om det ikke var nok grunner til å våkne på natta... Skjønner ikke smiley'ene på forumet her, men skulle gjerne lagt inn en skikkelig fornærma og miserabel en akkurat her!

Hjelper ikke at vi får besøk av hele svigerfamilien på julaften (det er jo koselig, men ugh, masse matlaging, rydding og sosialisering når man egentlig bare vil ligge i pysjen). Ny miserabel smiley her.

Huff god bedring :) baby venter sikkert til den verste forskjølelsen er over :)

Potte forkjøla her også. Vært helt frisk i hele svangerskapet, men er så tida for å bli forkjøla.. Vi får være glade for forkjølelse istedefor influensa, og krysse fingre for at vi slipper unna den :) Masse god bedring til alle syke høygravide!

Huff, her fikk jeg omgangssyken på dagen lillejulaften så løp bare på do hele dagen og natten til julaften. :/ Dt har heldigvis gitt seg nå, men nå virker det å bli erstattet av en kraftig forkjølelse (håper ikke jeg får influensa også nå). Det har vært veeldig tungt de to siste ukene, både det at jg ikke får sove og det at magen er så gedigen at jeg ikke finner noen behagelig stilling. Alt gjør på en måte vondt også og jeg vet at det har skjedd en del "der nede" som sier meg at det ikke er lenge igjen. Termin er 30.januar, men med to i magen skal jeg vel si meg heldig som har gått helt til nå uke 35. Men nå er jeg lei.. selv om de gjerne må vente 7 dager til så vi er i 2017.

Back
Topp