Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er nok det Pleier ikke å ha noe særlig feber ved forkjølelse. Bare veldig ubehagelig i denne varmenJeg har hørt om det med feber jeg og men mener det er når man er lenger på vei? Husker ikke
Februar 2015
Taster på appen
Uff! Godt å høre. Er så bekymret for alt at jeg snart begynner å grine Leste et sted at det økte faren for abort Det var ikke det jeg trengte å lese nå.Det er ikke farlig, men ikke ta ibux/nesespray(bruk paracett og saltvannspray istedefor)
Husk at forkjølelse ofte henger LENGE igjen når man e gravid Ikke farlig, bare plagsomt!
Uff da Så leit å høre. Hadde faktisk det samme med sønnen min. Akkurat i uke 4 fikk jeg influensa! Det gikk jo også bra Men det var i desember og litt mer behagelig tid å bli forkjøla på enn i denne varmen.Jeg har mistet mange ganger, det du faktisk skal være redd for .. det er en urinveisinfeksjon.. det må du ta alvorlig og få time med en gang slik medisinen blir startet så tidlig som mulig....
Det er grunnen til jeg mistet i uke 12 ... og i uke 5...
Har altså 2 graviditeter som endte i s.a pga det...
Forkjøla, lungebet, øyebet, omgangsyke osvosv... har jeg hatt i begge svangerskapene mine både tidlig og sent..Det har gått helt fint... Ikke bekymre deg =D
da er vi to... :/ er vel på 5 eller 6 året med otrivin nå..! men har trappet ned mye, et par ganger on dag med otrivin for barn nå!Jeg er avhengig av nesespray :/
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Samme her, men har blitt verre nå pga pollen.. Så må høre med legen om en allergispray som jeg kan bruke....da er vi to... :/ er vel på 5 eller 6 året med otrivin nå..! men har trappet ned mye, et par ganger on dag med otrivin for barn nå!