Forkjølet!

WCE

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Begynner å bli forkjølet :( Vond hals og nesa renner!! 4 uker idag. Håper ikke det er skadelig på noen måte?

Sent from my iPhone using BV Forum

Neida:) Bare ikke bruk så mye nesespray, og ikke ibux eller lignende:) paracet kan du ta om du MÅ:)

Sent from my iPad using BV Forum

Takk :) Tar sjelden smertestillende/febernedsettende. Men er det ikke sånn at man helst ikke skal ha feber som gravid?

Man kan jo blir syk:) Man skal vel helst holde seg frisk, men som regel går ikke det:P Men du kan ringe legevakten å høre med de? Ikke hørt om det med feber før:)

Jeg har hørt om det med feber jeg og men mener det er når man er lenger på vei? Husker ikke

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Jeg har hørt om det med feber jeg og men mener det er når man er lenger på vei? Husker ikke

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)
Det er nok det ;) Pleier ikke å ha noe særlig feber ved forkjølelse. Bare veldig ubehagelig i denne varmen :(

Jeg hadde nylig infeksjon i luftveiene og ble tettere enn vanlig pga at jeg er gravid. Det satt i mye lenger enn vanlig, skikkelig kjedelig :-(

Uff, så kjedelig :(

Feber i svangerskapet er ikke farlig når det er gjennom influensa. Men det kan blir skummelt om det er pga andre underliggende sykdommer som vannkopper, parvovirus osv....:) Gå inn på nhi.no:) Hvertfall sånn jeg forstod det!

• Liker
Reactions: WCE
Det er ikke farlig, men ikke ta ibux/nesespray(bruk paracett og saltvannspray istedefor)
Husk at forkjølelse ofte henger LENGE igjen når man e gravid ;) Ikke farlig, bare plagsomt!

Det er ikke farlig, men ikke ta ibux/nesespray(bruk paracett og saltvannspray istedefor)
Husk at forkjølelse ofte henger LENGE igjen når man e gravid ;) Ikke farlig, bare plagsomt!
Uff! Godt å høre. Er så bekymret for alt at jeg snart begynner å grine :P Leste et sted at det økte faren for abort :( Det var ikke det jeg trengte å lese nå.

immunforsvaret blir veldig svekket i en graviditet, så forkjølelse er helt normalt! med alle de ubehaglige følger :p god bedring ,håper du blir kvitt det fort:))

Jeg har mistet mange ganger, det du faktisk skal være redd for .. det er en urinveisinfeksjon.. det må du ta alvorlig og få time med en gang slik medisinen blir startet så tidlig som mulig....
Det er grunnen til jeg mistet i uke 12 ... og i uke 5...
Har altså 2 graviditeter som endte i s.a pga det...

Forkjøla, lungebet, øyebet, omgangsyke osvosv... har jeg hatt i begge svangerskapene mine både tidlig og sent..Det har gått helt fint... ;) Ikke bekymre deg =D

Jeg har mistet mange ganger, det du faktisk skal være redd for .. det er en urinveisinfeksjon.. det må du ta alvorlig og få time med en gang slik medisinen blir startet så tidlig som mulig....
Det er grunnen til jeg mistet i uke 12 ... og i uke 5...
Har altså 2 graviditeter som endte i s.a pga det...

Forkjøla, lungebet, øyebet, omgangsyke osvosv... har jeg hatt i begge svangerskapene mine både tidlig og sent..Det har gått helt fint... ;) Ikke bekymre deg =D
Uff da :( Så leit å høre. Hadde faktisk det samme med sønnen min. Akkurat i uke 4 fikk jeg influensa! Det gikk jo også bra :) Men det var i desember og litt mer behagelig tid å bli forkjøla på enn i denne varmen.

Det går nok heilt fint <3 god bedring !
Jeg og går rundt forkjøla nå, tett i nesa.. og det går jo "aldri" over :P
Men like greit når alle luktene gjør en kvalm, da kan luktesansen forbli borte en stund ;)

da er vi to... :/ er vel på 5 eller 6 året med otrivin nå..! men har trappet ned mye, et par ganger on dag med otrivin for barn nå! :)
Samme her, men har blitt verre nå pga pollen.. Så må høre med legen om en allergispray som jeg kan bruke....

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Herrefred jeg føler meg ikke bra :( Er en vanlig forkjølelse, men litt kraftig. Har helt sinnsykt vondt i halsen og hodet og har måttet ta nesespray. Det fordi jeg lett får ørebetennelse og bihulebetennelse uten. Håper det går bra med lille spira!

Back
Topp