Forkjølet!

EtLiteGullTil

Forelsket i forumet
Er skikkelig forkjølet.
Har ligget i sengen siden onsdag kveld, med feber, hals og bihulevondt og resten som hører med.
Jeg er så redd for om det er har noen innvirkning på fosteret og utviklingen.
Vil ikke ta så mye paracet. Har tatt 1 bare. Stakkar lille knøttet får igjennomgå så mye nå så prøver å holde meg unna.

Er det noen som har noen erfaringer med sykdom under svangerskap??

Jeg var veldig mye syk i mitt forrige svangerskap. I begynnelsen fikk jeg spysyken , halveis i svangerskapet fikk jeg lungebetennelse og så fikk jeg spysyken igjen på slutten av s.skapet.
Føltes som jeg skulle spy ut ungen, og var redd for at ungen ville ta skade av min dårlige form.
Ellers var jeg også småsyk i hele svangerskapet.
Men jeg fikk ei frisk og fin jente, så tror du også kan slappe helt av [;)]

God bedring[:)]

Masse god bedring til deg. i forhold til paracet så skal d være trygt å ta når man er gravid. Men skjønner når du sier du får dårlig samvittighet, sånn tenker jeg også. Men på en annen side så er det nok bedre for spiren at man tar d når man trenger det. Har selv slitt med hodepine og smerte er jo heller ikke så bra å gå med over lengre tid. Håper du blir fort bra igjen[:D]

Tror nok det går bra med spiren din selv om du er syk [:)] Tror vi er laget
slik at det ikke skjer den noe om man får en vanlig sykdom som forkjølelse[;)]
Men skjønner tankene dine, man er jo livredd for at noe skal skje.

Masse god bedring, håper du snart er frisk! [:)]

Jeg hadde lungebetendelse i uke 10 ca, har aldri vært så dårlig i hele mitt liv![:'(] Men har en frisk liten gutt som ligger og sover akkurat nå[:D]

Tusen takk, jenter

Da skal jeg med god samvittighet ta en paracet før jeg legger meg, og håpe på en hel natt helbredende søvn [:D]

Back
Topp