Forkjølet rett før termin - erfaringer?

Håpet2015

Føste gang på forumet
Septemberlykke 2015
Da sitter jeg her da fem dager før termin, snørrete, vondt i ørene, sår og tett hals + litt feber. Ufattelig typisk at det skulle komme rett før termin når jeg har vært frisk hele svangerskapet!!! Noen andre her inne som har opplevd lignende?

God bedring! :) Jeg har trodd at jeg holder på å bli syk flere ganger de siste ukene for jeg har følt meg dårlig... Men her har det heldigvis gitt seg før den tid...

Da sitter jeg her da fem dager før termin, snørrete, vondt i ørene, sår og tett hals + litt feber. Ufattelig typisk at det skulle komme rett før termin når jeg har vært frisk hele svangerskapet!!! Noen andre her inne som har opplevd lignende?

Mest sannsynlig er du frisk til fødselen starter :) Det er veldig sjelden man går inn i fødsel mens man er syk. Heldigvis ...

Oppleve akkurat d samme no.. Har enda 13 daga til termin, så æ har jo litt tid på å komme mæ. Håpe du blir frisk før fødsel så du har all energien du treng. Masse god bedring :)

Jeg er også blitt sjuk, potte tett nese, vond hals, hoste og tungpusten :/ god bedring!!!

Bruk tid på å hvile, og sove masse, så får man håpe formen kommer seg! :)

God bedring!

Trolig kommer du deg over det verste før fødsel, hvis ikke så har du dessverre ikke så mye valg enn å føde mens du er forkjølet :P

Da er det altså ikke bare jeg som er blitt forkjølet... :p
Må si høygravid + og tett av forkjølelse er dårlig kombo! Må vell bare se langt etter det lille håpet jeg hadde om å føde nå i august ;)
God bedring alle fantastiske damer :)

Jeg å har vært forkjølet nå i over ei uke, men begynner heldigvis å bli litt bedre... Hadde litt feber de 2-3 første dagene, så de var verst :) Nå prøver jeg bare å pleie meg selv så godt jeg kan så jeg blir helt frisk fortest mulig :) Drikk masse vann og te, spis godt og sov masse ;)

Førstemann fødte jeg mens jeg hadde spysjuken ! Det var skikkelig slitsomt :/
God bedring og lykke til :)

Back
Topp