Forkjølet og hanglete!

Glajenta

Flørter med forumet
Ååh! NÅ er jeg lei altså. For to uker siden var jeg plaget med lett tette bihuler og lav feber. Klarte meg fint på jobb osv, men styret fælt om natten. Den lørdagen ble jeg ordentlig syk med full feber og dønn tette bihuler. Trodde hodet skulle sprenge! Var så og si sengeliggende hele helgen, forsøkte meg på jobb på mandag, måtte dra hjem etter halv dag. Legen mente det var bihulebetennelse og at jeg skulle hvile og drikke. Var hjemme tirsdag OG onsdag, på jobb igjen torsdag og fredag som vanlig. Da var jeg jo fortsatt preget såklart, men ikke syk. Helgen var fin, men på søndagskveld begynte snufsingen igjen. Samme på mandag og tirsdag, onsdag var jeg pottetett igjen!! Idag har jeg vært hjemme med sykt barn, men tror ikke jeg hadde fungert på jobb idag selv heller. Og nå ligger jeg her da, nesten i oppreist posisjon, med dundrende hodepine og helt tett system. Guri. Lavt immunsystem er ikke noe å tulle med altså!

Flere som har vært plaget så langt i svangerskapet?
 
Jeg har det på akkurat samme måte nå :-( i tillegg så kom selvfølgelig kvalmen for fullt samtidig..
Startet på praksis i en barnehage på mandag, så han nok blitt smittet der...

Håper virkelig det går over snart!:confused:
 
Jeg lå 3 dager ett ut forrige uke.. sikkerlig forkjøla.. bare t/r sofaen til do var pain...
Orket nesten ikke røre meg!

Håper du blir bedre snart!
God bedring!
 
Jeg har det på akkurat samme måte nå :-( i tillegg så kom selvfølgelig kvalmen for fullt samtidig..
Startet på praksis i en barnehage på mandag, så han nok blitt smittet der...

Håper virkelig det går over snart!:confused:
Å nei! Kvalm i tillegg høres forferdelig ut! Her har jeg bare puppevondt i fht graviditeten. Heldigvis :) God bedring til deg! Barnehage er ikke det beste stedet når man har redusert immunforsvar nei ;)

God bedring damer <3
Tusen takk! :)

Jeg lå 3 dager ett ut forrige uke.. sikkerlig forkjøla.. bare t/r sofaen til do var pain...
Orket nesten ikke røre meg!

Håper du blir bedre snart!
God bedring!
Det kjennes ut som det letter litt her, så satser på at to dager med sløving hjemme gjør susen! Tusen takk! :)
 
Å nei! Kvalm i tillegg høres forferdelig ut! Her har jeg bare puppevondt i fht graviditeten. Heldigvis :) God bedring til deg! Barnehage er ikke det beste stedet når man har redusert immunforsvar nei ;)


Tusen takk! :)


Det kjennes ut som det letter litt her, så satser på at to dager med sløving hjemme gjør susen! Tusen takk! :)
så bra! satser på at det har gitt seg i løpet av helgen da :)
 
Back
Topp