Forkjølet og bekymret

Eca

Betatt av forumet
Hei

Jeg har blitt så utrolig forkjølet har tatt otrivin og ser nå at det skal man ikke gjøre. HJELP
Er helt tett i bihuler og ører og redd for at det skal bli verre. Har ikke lyst på noe pecilin nå. Noen som har noen gode kjerring råd??????SNUFS[:(]
 
prøv å ta deg et skikkelig varmt bad/ dursj..
kok vann og ha kamferdråper( ikke mye ) ha det i et trau/ bolle og ta ett håndlke over hode og bøy deg ned over karret og innhaler dampen.
kamfulatum( vet ikke om det skrives slik ) ta litt slik å smør på innsiden av nesa, samt oppe i bihulene( på utsiden )
å ikke minst.. hold deg i ro, få i deg varme drikker.
dette er råd min bestemor kommer med.. så de er vel ganske så kjærringaktige[:D]
god bedring da!!
 
Tusen takk for gode råd......har mentolatum men skal få ta i kamferatum og gi deg tilbakelmelding om det funker.

Tusen takk igjen godt med gode råd![;)]
 
Jeg er veldig plaget med bihulebetennelse. Spurte derfor legen hva jeg skal gjøre for å forebygge mot det nå. Han sa jeg kunne ta otrivin akkurat som vanlig. Han sjekket det tom opp i en legemiddelbok og det var helt greit. Så bare ta otrivinen din du[;)]
Han sa jeg kunne ta paracet også, bare det ikke ble mer enn et par hver dag.
 
Hm...jeg ringte lege kontoret mitt og de sa ikke otrivin så det er ikke godt å si hva man skal tro på.........
Takk for råd!
 
Jeg har det akkurat som deg! Har vært utrolig forkjølet i to uker nå, holdt meg hjemme fra jobb i går og i dag og er fremdeles tett... Jeg har en type nesespray som gravide kan bruke, Zymelin heter den. Hjelper ikke like godt som Otrivin, men er bedre enn å bare være tett.
 
Back
Topp