Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Galtrøtt stakkars. Tok ikke lang tid i sjalet før han sovnet.ååååå, så nydelig dere er! Og FOR en skjønn liten guttMen han så litt slapp ut på øynene stakkars liten
God bedring til Daniel!
![]()
Uff uffIkke lett å sove når man er forkjølet. Snart en time siden han våknet og fikk pupp. Bare hoster og er tett stakkars. Prøver ny pupp nå etter en runde saltvann og nesesuger.
Ble en lang natt. Sovnet endelig igjen rundt halv 5. Mesteparten av sovingen fra da ble inntil meg i sengen. Han sover enda, jeg våknet kl 9.
Virker mindre tett og mindre hosting nå i kveld, så er spent på natten.Hvordan går det med han?
Her går det fryktelig opp og ned hvor tett Lillebror er.
Høres helt forferdelig ut innimellom![]()
Får håpe natten blir fin og at formen hans bare blir bedre!Virker mindre tett og mindre hosting nå i kveld, så er spent på natten.
Føler meg stygg som klager... men ååå jeg vil sove. Dumme forkjølelse som ødelegger det lille vi hadde av leggerutiner.Håper dere begge får en god natt, jenterOg at deres små sover søtt
![]()
Føler meg stygg som klager... men ååå jeg vil sove. Dumme forkjølelse som ødelegger det lille vi hadde av leggerutiner.