Forkjølet liten Daniel

Shauri

Forumet er livet
VIP
Da trives man best tett inntil mamma 1359364070601.jpg

ååååå, så nydelig dere er! Og FOR en skjønn liten gutt :rolleyes: Men han så litt slapp ut på øynene stakkars liten :oops: God bedring til Daniel! :)

Han er virkelig herlig:rolleyes::rolleyes::) God bedring, håper han blir frisk igjen snart:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Så nydelige dere er<3 Du er utrolig pen:) Uff, så han var helt slapp og blank i øynene sine :oops: Stakkars lille Daniel. God bedring!

Ååå nusken! Så herlig :-D

Hærlig bilde av dere to! :-) håper forkjølelsen forsvinner fort!

Ikke lett å sove når man er forkjølet. Snart en time siden han våknet og fikk pupp. Bare hoster og er tett stakkars. Prøver ny pupp nå etter en runde saltvann og nesesuger.

Ikke lett å sove når man er forkjølet. Snart en time siden han våknet og fikk pupp. Bare hoster og er tett stakkars. Prøver ny pupp nå etter en runde saltvann og nesesuger.
Uff uff :(

Ble en lang natt. Sovnet endelig igjen rundt halv 5. Mesteparten av sovingen fra da ble inntil meg i sengen. Han sover enda, jeg våknet kl 9.

Stakkars liten :(

huff, stakkars liten! Håper han blir fort frisk!

Ble en lang natt. Sovnet endelig igjen rundt halv 5. Mesteparten av sovingen fra da ble inntil meg i sengen. Han sover enda, jeg våknet kl 9.

Uff, stakkars:( håper han blir frisk igjen snart! God bedring til lillegutten<3

Hvordan går det med han?
Her går det fryktelig opp og ned hvor tett Lillebror er.
Høres helt forferdelig ut innimellom :(

Håper dere begge får en god natt, jenter:) Og at deres små sover søtt:)

Føler meg stygg som klager... men ååå jeg vil sove. Dumme forkjølelse som ødelegger det lille vi hadde av leggerutiner.

Uff ja, det er jo så typisk!

Back
Topp