Forkjølet bebis

Mi er også forkjølet, surklete, nyser, hoster og litt snør i nesen. Det hjelper veldig å ha henne hevet, i natt sov hun på en stor pute, slik at hele overkroppen var hevet og da klarte hun å sove :)
Eneste ulempen er at jeg må jevnlig flytte henne høyere opp på puten med at hun sklir nedover, men i motsetning til å busse henne hele natten i gyngestolen, så er dette mye bedre! Fikk masse søvn i natt :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Mi er også forkjølet, surklete, nyser, hoster og litt snør i nesen. Det hjelper veldig å ha henne hevet, i natt sov hun på en stor pute, slik at hele overkroppen var hevet og da klarte hun å sove :)
Eneste ulempen er at jeg må jevnlig flytte henne høyere opp på puten med at hun sklir nedover, men i motsetning til å busse henne hele natten i gyngestolen, så er dette mye bedre! Fikk masse søvn i natt :D

Takk for tips, skal prøve i natt!

Det funket i natt også, men måtte i tillegg et par runder med neseutsuger slik at hun fikk puste bedre. Synes det er best å gjør det når hun sover, så altså før det blir så ille at hun våkner ;)

Ta ett håndkle eller helseteppe som du ruller til en pølse og legg den under rompa hennes :) da sklir ho ikke like lett nedover!

De skal vel helst ikke ligge på pute den første tiden? Vi hadde klosser under beina på senga, slik at hodet kom høyere opp uten pute.. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

De skal vel helst ikke ligge på pute den første tiden? Vi hadde klosser under beina på senga, slik at hodet kom høyere opp uten pute.. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg har fått beskjed av både fastlege, lege på legevakten og lege på hs at det bare er bra at jeg bruker pute fordi han er så tett! I vogna så bygger jeg også opp med dyna (så sant været tillater det!) så han får puste lettere pluss at han ser mye mer :) Og verken fastlegen eller legen på hs sa noe på det annet enn at det var bra :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Back
Topp