Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, så jeg trenger ikke gå til legen!"? Hun har ikke feber, men syntes hun har redusert allmentilstand. Gråter og skriker mye mer enn vanlig, og er blank i øynene... Rådvill....
Sent from my iPhone using BV Forum
Matvraket mitt spiser bra!!! Men spytter ut puppen et par ganger ila et måltid pga hoste...Jeg ville nok gått te legen og krevd at dem tar å sjekker for både infeksjoner og rs virus! Hvordan spiser hun? Og siden henne har redusert allmentilstand, så ville jeg nok ha ringt og fått legetime med en gang! Sier ikke dette for å skremme deg, men det beste er å få sjekket det opp med en gang
♥Lille prinsen 17/4-14♥
Vi har både det samme termometeret og sengeforhøyere))Huff, god bedring til den lille
Ta en titt på dette:
http://frumaela.familieprat.no/2013/03/forkjolet-babybarn-tips/
Matvraket mitt spiser bra!!! Men spytter ut puppen et par ganger ila et måltid pga hoste...
Ja, da ringer jegJamen det er bra Det viktigeste er jo at henne får i seg mat Men ville ha ringt og fått en legetime, og fått sjekket for virus/infeksjoner og rs virus Sebastian har aldri hatt redusert allmentilstand, men fikk beskjed av både fastlegen og legen på legevakta at det er bra at jeg tok kontakt, for man vet jo aldri om det er noe virus eller noe sånt
♥Lille prinsen 17/4-14♥
Ja, da ringer jeg
Ja, da ringer jeg
Jepp, de sa jeg ikke trengte å komme siden hun spiste bra, og ikke hadde feber. Men om det endrer seg, skulle jeg selvfølgelig ringe, eller dra tillegevaktenFikk du ringt?
♥Lille prinsen 17/4-14♥
Jepp, de sa jeg ikke trengte å komme siden hun spiste bra, og ikke hadde feber. Men om det endrer seg, skulle jeg selvfølgelig ringe, eller dra tillegevakten
Ja, tenkte meg en tur på apoteket imorgen Tusen takk for svar<3Det er bra Du kan jo evt prøve Rhinox nesesprayen siden hun er veldig tett i nesen, for den åpner skikkelig opp
♥Lille prinsen 17/4-14♥