Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, stakkars, der var tidligGode råd mottas med takk! Har prøvd å dryppe morsmelk i nesen, saltvannsdråper og nesesuger. Har hevet hodeenden i vugga. Får så vondt av stakkars liten som er så tett i nesen![]()
Takk <3 Syns det er veldig tidlig med forkjølelse. Og typisk at det er helg og helsestasjonen er stengtOi, stakkars, der var tidligIngen gode råd, dessverre, men håper det ikke varer. Riktig god bedring
![]()
Blir det for gale ville jeg ringt Sandnes legevakt og spurt dem om råd. Var vel tidlig for forkjølelseTakk <3 Syns det er veldig tidlig med forkjølelse. Og typisk at det er helg og helsestasjonen er stengt![]()
Ja jeg tenkte jeg skulle se an tilstanden utover dagen. Han sover og spiser som før, men virker veldig plaget av snuen. Det er nok storesøster som har smittet. Hun har vært forkjølet en stund.Blir det for gale ville jeg ringt Sandnes legevakt og spurt dem om råd. Var vel tidlig for forkjølelse![]()
Gode råd mottas med takk! Har prøvd å dryppe morsmelk i nesen, saltvannsdråper og nesesuger. Har hevet hodeenden i vugga. Får så vondt av stakkars liten som er så tett i nesen![]()

Det er den vi harHvilken nese suger har du?
Her dryppet vi først med Mm, og når hun ble eldre dråper apoteket anbefalte. Etter MM, eller dråper mens hun lå nede tok vi hode fra side til side når hun lå i sengen også brukte vi otrivin sin nesesuger.
Den funket best da den kom best til og fikk sugd ut...
Denne...som jeg suger alt ut med min munn, også er det et filter hvor alt stopper.
Kommer ikke inn i munnen på den som suger ut snørret
Vis vedlegget 192516
Takk!Stakkars, vår andre ble forkjølet rett etter fødsel, og det hang i en stund. Har desverre ikke så mange tips, det må vel gå sin gang. Masse god bedring!
Det er for at det skal spre seg inni nesehullene mest mulig vi tar hodet fra side til sideDet er den vi harMen jeg har ikke prøvd å legge hodet på siden. Det skal jeg prøve
manner meg opp til en runde nå. Lillegutt blir så sint
![]()
Takk!Nesten godt å høre at en av dine ble forkjølet rett etter fødsel. Føler at det er uvanlig at så små babyer blir syke.