Forkjølet baby

Mamsen88

Flørter med forumet
Noen andre med forkjølet baby? Hun er 12 dager gammel nå og har vært skikkelig snufsete de to siste dagene, har målt temperatur flere ganger og har ikke vært over 37,4... Hun spiser godt og har våte bleier jevnlig, men føler meg skikkelig ukomfortabel med at hun er tett i nesen... Når bør en eventuelt kontakte lege? Og hva regnes som feber på så små?

Min lille var forkjøla sist uke, hadde heller ingen feber men hosta å snørra. Brukte saltvannsløsning å morsmelk i nesen, å nå er hun frisk igjen :)
Jeg ville ha tatt kontakt med doktorn om hun får feber, eller når du som mor synes det er ubehagelig/kjenner at du vil prata med doktorn :)
Go bedring til liss mor <3

Tror vi er i gang med forkjølelse også, litt tett, nyser og hoster. Bruker saltvann i nesen, holder henne varm. Tror ikke hun har feber, spiser godt og slapper av :) Hvis hun får feber så tar vi en tur til legen :)

Bruk saltvannsdråper om hun er veldig tett.

Pass også på pustingen og hoste. Er mye RS virus ute nå. Ikke for å skremme men for at du/dere er klar over det og kjenner til symptomer.

Når det er sagt, forkjølelse er ikke farlig. Forsett som du gjør, hev gjerne hodeenden på senga/madrassen litt. Følg mamma hjertet :)

Vi fikk beskjed om å ta kontakt med legen hvis lille fikk feber, ble veldig slapp eller strevde med å spise. Her har det vært snørr og tett nese nesten fra starten da eldstemann går i barnehagen :)

Vi ligger på isolat på barneavd med RS på lillegutt :( Vi dro til legen fordi han hadde feber og slet med pusten! Skjerm de små så godt dere kan, RS er noe dritt!

Mi er mye tett i nesa men er ikke forkjøla. Ho reagerer nok litt på vedfyring, pappan hennes blir også tett av det. Bruk nesesuger så skal du se baby ikke er tett lenger :)

Har brukt saltvann og nesesuger nå og det ser ut til å hjelpe, takk for alle svar:) Må nok bare vende meg til litt snufsing fra henne med en toåring som går i bhg...

Back
Topp