forkjølet baby

lille_pus

Gift med forumet
Hva gjør dere om de blir tett og forkjølet ? Sover de med dere ?

Mathias er 3 uker i morgen, og hoster og nyser om hverandre. Både ser og høres ut som om han holder på å bli kvalt, så eg sov ikke så veldig mye i natt.

Huff, ikkeno greit når de blir forkjøla når de er så små! Jeg hadde nok hatt ham rett ved meg hvis han var tett, og alliert meg med saltvannsdråper og masse tepper. Håper han blir fort frisk igjen, ikke tid til å være syk når en er så liten!

her er han "bare" tett i nesen da, og han sover med meg ja. Blir ikke mye søvn her heller når han våkner opp og blir illsint fordi det surkler i nesen. Prøver å sprute litt morsmelk i nesen da, men det er neimen ikke så lett[8D] Håper det går over snart. Skal legge meg nå i tilfelle natten litt tøff[&:]

Masse god bedring til Mathias!

Emil vart forkjøla før han var ei veke gammal. Hadde masse saltvannsdråpar og nasesug, og det vart HYPPIG brukt! Sambo sov på naborommet og eg hadde lillegutt i dobbeltsenga med meg. Syns det var ekkelt at han sku ligge aleine i si seng.  Greit å ha litt kontroll! Hosta som en gammal mann med kols, og brakk seg når det vart for mykje slim.

Berre gje mykje saltvatn og rens nasa ofte. Eg holdt han opp når han hosta voldsomt, for hadde for meg at det var lettare å få det opp når eg holdt han opp. dessuten var det litt trygghet.

God betring!!

GOD BEDRING til Mathias! Det er ikke no greit når de små er syke..
Bare uker gammel havna Noah på sykehus med RS-virus [:'(]

Begynte med tett nese og bare hopa seg opp,hosta og brakk seg om hverandre jeg syntes som det var kjempe ekkelt og klarte ikke ikke sove et sekund,han var oppi senga vår [:)]..

Før vi havna på sykehuset brukte vi saltvanns dråper og morsmelk i nesa. Håper han snart blir bra igjen [:)][:)]
Hvis han ligger i egen seng kan du jo forsøke og bygge opp senga litt med bøker eller noe

Takker[:D]

Fikk en runde med nesesugeren, og litt varm melk og er inntil videre lagt i egen seng og ser ut til å kose seg med uroen sin[;)] Han er ikke varm, så han har iallefall ikke feber...så eg håper at det går fort over ! Så blir det over i vår seng når vi legger oss, slik at det er enklere å nå han om han begynner å hoste masse igjen.

Hadde nok latt han ligge i sin egen seng så lenge den er i nærheten...Ta og legg noen bøker under senga så den blir høyere der han har hodet....

Drypp med mm eller saltvann før du legger han og etter hver gang han har spist...

Back
Topp