forkjølelse..

x1xiza

Glad i forumet
Eg har hørt mangen ganger før at mangen som ikkje veit at dei er gravid ofte starter svagerskapet med ein kraftig forkjølelse..stemmer dette?
Eg leiter etter håp heile tida eg...BABYSYKEN TAR OVERHAND HER[:D][:D][:D]

men har jo så mangen symptomer[&:]
for 7 dager sida : kvalm, trøtt, svimmel ( holdt på å besvime) halsbrann,
for 5 dager sida : veldig vonde bryster, svimmel, trøtt, hodeverk..hetebyer
for 3 dager sida: ikkje kvalm, men har alt det andre, pluss at eg er blitt veldig forkjøla, og brystene er større...og mykje luftsmerter i magen..

men eg tror at mensen kommer...men nedturen av ein negativ test blir grusom...[&o]

føler meg litt teit,[&o] som tenker så masse på dette...men ønsket er så inderlig! og me har no gjordt alt etter boka hehe[:D] med hostesaft og folsyre også..sex anna kvar dag, og beina opp 30 min etterpå...
og veldig viktig, me har koset oss med prøvinga , ikkje stresset[:)]

Hva skal man si som kan muntre deg opp??? Hmmmmmmmmmm? Du har alle symptomene vennen, men det er kun testen som kan gi deg svaret. Jeg synes nå du fortjener å være gravid som har vært en snill jente. De sier jo at tålmodighet er en dyd, men den har vi jo mistet for lengst[:D] Lykke til, skal krysse alt for deg jeg.

Vil gjerne bli med her og håpe at det er en liten baby inni der som forårsaker dette!!

Jeg tror nå det ihvertfall!!

En liten engel!

Vet hvordan du har det, MEN GI IKKE OPP!!!!! Lykke til!!![:)][:)][:)]

tusen takk vennen! eg veit at dei symptoma kan vera andre ting, rett og slett pga av forkjølelsen, og kanskje mensen kjem snart..så eg må berre venta ja..
Det går nok bra, GIR IKKJE OPP uansett[:)]
blir berre så deppa innimellom.

no skal eg og mattias gå på butikken ( heldigvis ikkje langt å gå ) og kjøpe tomatsuppe til lunsj[:)]

Mmmmm, tomatsuppe hørtes godt ut. Nei iza, ikke gi opp. Er det liv så er det håp vet du[:D]

Hei...
Håper selfølgelig på at du er gravid...
Når du sier at mange som ikke vet de er gravid ofte starter svangers.
med forkjølelse osv.
Jeg har vært forkjøla...Hatt feber å greier...
Å nå har jeg fått UVI...som jeg forøvrig aldri har hatt før...
Jeg begynner å lure jeg også..
Jeg venter IKM på søndag...Så krysser fingrene for deg og meg[:)]
Når skal du ha IKM?
Ser du kjeder deg noe forfærdelig...
Jeg syns også det var lit folk her...hmmm

HALLO?? HVOR ER ALLE SAMMEN??

Min søster gikk til legen fordi hun trodde hun var forkjølet og ble ikke kvitt forkjølelsen. Da var hun 6 uker på vei...
Krysser fingrene for deg!!!

Klem,
Ronja

hei izamor
ble også forkjølet nå sist da jeg ble gravid, og den ga seg ikke før i juli sikkelig. så håper det er 1 liten spire som har klort seg fast hos deg[;)]

ORIGINAL: iza

[og veldig viktig, me har koset oss med prøvinga , ikkje stresset[:)]

[:D][:D][:D] Hehe, det e bra[:D][:D][:D]

IGJEN, kjære Iza-mor..
Lykke til[:D]

jeg var også forskjølet og syk da jeg altså var gravid... hehe... var mye hos legen, tok masse blodprøver, men sjekket jo ikke hcg. fant ikke noe galt. når jeg forstod hva det var var jeg 2 mnd på vei, nesten 3 når jeg fikk time hos legen.

oi, dette gav jo ein del håp! TAKK! får berre krysse fingrene fortsatt, veit ikkje kortid IKM er egentlig...viss det er 28 dager syklus, så er det vel idag, viss det er 33 så er det vel ca 14 sept. ?

sykluser er noke dritt hehe[:D]

Back
Topp