Eg har hørt mangen ganger før at mangen som ikkje veit at dei er gravid ofte starter svagerskapet med ein kraftig forkjølelse..stemmer dette?
Eg leiter etter håp heile tida eg...BABYSYKEN TAR OVERHAND HER[:D][:D][:D]
men har jo så mangen symptomer[&:]
for 7 dager sida : kvalm, trøtt, svimmel ( holdt på å besvime) halsbrann,
for 5 dager sida : veldig vonde bryster, svimmel, trøtt, hodeverk..hetebyer
for 3 dager sida: ikkje kvalm, men har alt det andre, pluss at eg er blitt veldig forkjøla, og brystene er større...og mykje luftsmerter i magen..
men eg tror at mensen kommer...men nedturen av ein negativ test blir grusom...[&o]
føler meg litt teit,[&o] som tenker så masse på dette...men ønsket er så inderlig! og me har no gjordt alt etter boka hehe[:D] med hostesaft og folsyre også..sex anna kvar dag, og beina opp 30 min etterpå...
og veldig viktig, me har koset oss med prøvinga , ikkje stresset[:)]
Eg leiter etter håp heile tida eg...BABYSYKEN TAR OVERHAND HER[:D][:D][:D]
men har jo så mangen symptomer[&:]
for 7 dager sida : kvalm, trøtt, svimmel ( holdt på å besvime) halsbrann,
for 5 dager sida : veldig vonde bryster, svimmel, trøtt, hodeverk..hetebyer
for 3 dager sida: ikkje kvalm, men har alt det andre, pluss at eg er blitt veldig forkjøla, og brystene er større...og mykje luftsmerter i magen..
men eg tror at mensen kommer...men nedturen av ein negativ test blir grusom...[&o]
føler meg litt teit,[&o] som tenker så masse på dette...men ønsket er så inderlig! og me har no gjordt alt etter boka hehe[:D] med hostesaft og folsyre også..sex anna kvar dag, og beina opp 30 min etterpå...
og veldig viktig, me har koset oss med prøvinga , ikkje stresset[:)]