Forkjølelse

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Holder dere barna hjemme fra bhg ved forkjølelse eller sender dere dem avgårde? Forutsatt at de er feber fri selvsagt:-)

Er formen fin og ingen feber. Bare snørr og hoste så sender jeg i barnehagen. Men nå er jeg hjemme, å må ikke ta fri fra noe for å holde han hjemme. Så hadde jeg nok holdt han hjemme for å unngå smitte og se at det ikke utvikla seg til noe mer.

Vi er helt ny i barnehagegamet, og poden er forkjøla nå (ble smitta etter 2 dager i bhg :p). Vi har sendt han i barnehage likevel i alle fall :)

Nei, snørr/sår hals men ellers feberfri og fin allmentilstand, da er det i bhg/skole. Slikt kan jo vare i månedsvis.

Snørr og hoste går i bhg.

Feber eller dårlig form blir hjemme

Så lenge formen er fin og han ikke har feber sender jeg han :) Ellers kunne jeg ikke sendt han i hele fjor... :p

Signerer dem over, feberfri og god form så må hun på skolen. :)

Er hun feberfri og i fin form blir det barnehage. Kan være snørrete i flere mnd. Men om hun hoster en hel natt får hun bli hjemme og hente seg litt inn.

Så lenge formen er fin og de ikke har feber er det bhg/skole.

Vi er helt ny i barnehagegamet, og poden er forkjøla nå (ble smitta etter 2 dager i bhg :p). Vi har sendt han i barnehage likevel i alle fall :)
Det er sååå typisk at de blir syke når de er i bhg :P
Får tenke at for hver forkjølelse blir immunforsvaret demmers bedre ;) (håper jeg i hvert fall :o)

Vi sender som regel gutten i bhg så lenge han ikke har feber eller har for dårlig allmenntilstand (henger med hodet, dårlig matlyst og uten ork)

Back
Topp