M
Millli
Guest
Lille på 2 uker har blitt smittet av storebror. Er så tett i nesa stakkars. Bør jeg ta han med til lege når han er så liten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøvde det i natt, men ingenting kommer ut. Hadde også oppi litt saltvann, men da ble han bare hysterisk. Er ikke så lett å amme med tett neseKjøp deg i alle fall en nesesuger, så du får frigjort luftveiene.
Når det ikke kom noe i nesesugern, så tok den tøffeste av oss - altså pappaen - og sugde forsiktig ut av ett og ett nesebor. Og spyttet ut. Rimelig heselig, men det hjelper!Prøvde det i natt, men ingenting kommer ut. Hadde også oppi litt saltvann, men da ble han bare hysterisk. Er ikke så lett å amme med tett nese
Omg! Haha! Jeg som brekker meg bare av nesesugeren!! Jeg hadde nok tatt en tur til legen. Spebarn puster ikke gjennom munnen, så om det blir for tett så vil de slite.Når det ikke kom noe i nesesugern, så tok den tøffeste av oss - altså pappaen - og sugde forsiktig ut av ett og ett nesebor. Og spyttet ut. Rimelig heselig, men det hjelper!
Spiser han ikke ville jeg dratt til legen!Huff nå har lillegutt sovet i hele dag. Vil ikke ha melk. Han har også blitt veldig blek nesten hvit. Syns det er ekkelt å se han sliter sånn med nesen