Forkjølelse

MinCariño

Forumet er livet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Føler meg helt elendig..tett i hodet, svimmel, rennende nese og hoster. Og trøøøøøtt..
Flere her som er forkjølet tenker jeg :confused: men hvordan er det med dere og liv i magen? Hvor ofte kjenner dere liv? Mindre liv når man er syk? Nå er jeg 28 uker og 6 dager. Nå har jeg lovet min svigerinne å passe barnet hennes når hun skal på jobb intervju. Men etterpå lurer jeg på å kontakte JM, få lytte etter baby. Hva tenker dere? Jeg kjente liv i går når jeg la meg. Det er rundt 12 timer siden.

Føler meg helt elendig..tett i hodet, svimmel, rennende nese og hoster. Og trøøøøøtt..
Flere her som er forkjølet tenker jeg :confused: men hvordan er det med dere og liv i magen? Hvor ofte kjenner dere liv? Mindre liv når man er syk? Nå er jeg 28 uker og 6 dager. Nå har jeg lovet min svigerinne å passe barnet hennes når hun skal på jobb intervju. Men etterpå lurer jeg på å kontakte JM, få lytte etter baby. Hva tenker dere? Jeg kjente liv i går når jeg la meg. Det er rundt 12 timer siden.
Jeg er også forkjølet og i helt elendig form. :(
Har ikke vært så mye endring hos baby, like aktiv som før (mest aktivitet kveld og natt her da). Var hos lege i dag og fikk lytte på hjertelyden, og det var beroligende. Alt hørtes fint ut!
Hadde lett bedt om en time om du er det minste bekymret, jeg syntes det var beroligende med en lytt. :)
God bedring!

Her er det omgangssyken som har herjet og han har heller vært mere aktiv når det har stått på igår kveld og inatt, men nå er han roligere. Lurer på om han er like sliten som meg:p men jeg kjenner han fortsatt innimellom. Jeg hadde ringt føden om jeg ikke hadde kjent liv på 12 timer!

Hoste og hals og slapp her - men mini er like aktiv som vanlig. Et du bekymret ville jeg ringt føden for å være på den sikre siden. ❤

Ja jeg kontakter noen etterpå. Men føler meg så hysterisk. Var på 28 ukerskontrollen på mandag, hjertelyd på 140 og fin plassering av baby :) men så har det vært stille siden i går kveld, fortsatt stille nå.. Får høre med de. De har kanskje noen råd i det minste.

Jeg har akkurat hatt en voldsom forkjølelse. Merket ikke endring i liv fra baby. Har du ikke kjent noe på 12 timer hadde jeg kontaktet føden uten tvil

Frøkna her har vært hjemme fra skolen i 2 dager med skikkelig influensa, har vært skikkelig dårlig stakkar...

Jeg er også skikkelig forkjølt, men kjenner egentlig ingen foandring hos baby. Fortsatt masse spark og dytt her.
Prøv å dytte litt på magen og drikk noe kaldt. Kan være det sparker mot ryggen e.l.

Når svigerinnen min kom hjem og jeg var klar for å ringe føden så sparket han meg i navelen! :D godt, men skikkelig ekkelt! Er så tynn hud der.. I går sparket han meg i ribbebeina. Så han har nok snudd seg i natt mens jeg sov vil jeg tro. En liten tulling som skremmer mammaen sin!

Når svigerinnen min kom hjem og jeg var klar for å ringe føden så sparket han meg i navelen! :D godt, men skikkelig ekkelt! Er så tynn hud der.. I går sparket han meg i ribbebeina. Så han har nok snudd seg i natt mens jeg sov vil jeg tro. En liten tulling som skremmer mammaen sin!
Godt å høre at sparkingen er tatt seg opp igjen :)

Back
Topp