Forkjølelse

Aprilsnar2014

Glad i forumet
*MIA*
Da har jeg blitt smittet av junior og ligger på sofaen og snufser og er sliten og trøtt.. Termin er i dag og jeg tviler sterkt på at noe skjer. Men er det sånn at kroppen sier i fra og kanskje utsetter fødselen til formen er bedre?? Det bare virker litt sånn..

Jeg håper det egentlig, stemoren min hadde influensa og 40 i feber når søsteren min ble født, det endte opp med keisersnitt siden hun rett og slett ikke klarte fødselen..

Sent from my iPhone using BV Forum

Så utrolig kjedelig å bli sånn syk nå! Termindatoen min har passert, og jeg var småsyk i dagane før og på termin...
Hadde et håp om at det var et "tegn" på at fødselen var nær, men nå er jeg på 5. dag over..:/

Har lest at noen mener kroppen "utsetter" fødselen til man er frisk og har krefter til det, men så har jeg også lest om damer som sier de har "hostet" ut barnet under fødselen:/
Så det blir vel spekulasjoner og ulike erfaringer det også...

Høres ikke godt ut :( Bestevenninna mi hadde lyst å komme på besøk i dag, men da hun har vært dårlig i et par dager og feber i går tok vi ikke sjansen. Syntes det er tungt nok nå på slutten, vanskelig å få puste skikkelig med lillegutt godt plantet under ribbeina og sånn smått har pollen også kommet de siste ukene. :/ Jeg har vært helt unormalt frisk i svangerskapet, foruten to dager med omgangssyke, så hadde vært utrolig kjedelig å bli syk nå, rett før fødsel. Du får ha god bedring, og jeg håper du blir fort frisk og klar til fødsel!

Slitsomt å bli syk når man er sååå klar for at fødselen skal starte :(
Håper du raskt blir i bedre form, og at kroppen da "hiver seg rundt" så du får babisen din ut :D

Back
Topp